on the verge of extinction... again

was it worth it?

setlist

Hell, yeah!

In linii mari... o seara/ noapte reusita. Nu perfecta, minusuri au existat la absolut toate capitolele... dar o sa scriu mai mult despre asta dupa ce fac un dus ('cause I stink!), dorm si imi stabilizez cei doi neuroni... nu s-a lasat de multe ori pana acum cu dureri mai mari datul din cap.

Ah, in caz ca i se pare cuiva care a fost la concert ceva dubios cu playlistu'... nu i se pare! Ce scrie acolo nu coincide in totalitate cu ce a fost de fapt.

5 pareri

cine
NeliniÅŸtitu'
cand
joi, 21 aprilie 2011 la 09:59:00 EEST
Una peste alta, eu zic că a meritat. Am fost extrem de bucuros că i-am văzut şi auzit şi de aproape. :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 21 aprilie 2011 la 13:43:00 EEST
Da. Si eu am plecat foarte fericita de acolo. :D
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
joi, 21 aprilie 2011 la 14:09:00 EEST
Dacă ai făcut duş, ai dormit şi te-ai aliniat la neuroni, poate pui şi o impresie, două (sute, he-he!) în stilul care te-a consacrat. :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 21 aprilie 2011 la 15:13:00 EEST
Ma apuc si de asta :)
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
sâmbătă, 23 aprilie 2011 la 13:09:00 EEST
Fericire şi Sărbătoare Luminată să ai alături de cei dragi!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)