Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

was it worth it?

setlist

Hell, yeah!

In linii mari... o seara/ noapte reusita. Nu perfecta, minusuri au existat la absolut toate capitolele... dar o sa scriu mai mult despre asta dupa ce fac un dus ('cause I stink!), dorm si imi stabilizez cei doi neuroni... nu s-a lasat de multe ori pana acum cu dureri mai mari datul din cap.

Ah, in caz ca i se pare cuiva care a fost la concert ceva dubios cu playlistu'... nu i se pare! Ce scrie acolo nu coincide in totalitate cu ce a fost de fapt.

5 pareri la was it worth it?

  • cine: Neliniştitu' delete comment icon
    cand:
    Una peste alta, eu zic că a meritat. Am fost extrem de bucuros că i-am văzut şi auzit şi de aproape. :)
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Da. Si eu am plecat foarte fericita de acolo. :D
  • cine: Neliniştitu' delete comment icon
    cand:
    Dacă ai făcut duş, ai dormit şi te-ai aliniat la neuroni, poate pui şi o impresie, două (sute, he-he!) în stilul care te-a consacrat. :D
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Ma apuc si de asta :)
  • cine: Neliniştitu' delete comment icon
    cand:
    Fericire şi Sărbătoare Luminată să ai alături de cei dragi!
Da-ti si tu cu parerea

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii