on the verge of extinction... again

notite ametite

2 suns

Uiii... ce a iesit... De-abia astept primul single. Si restul albumului.

Sa luam o pensula. Si sa incepem sa pictam realitatile din jur in culori neobisnuite. Care s-ar putea sa fie perfect normale pe alte planete. De exemplu, pe o planeta aflata care nu se multumeste cu un singur soare, frunzele copacilor ar putea fi... negre! Si nuuu, asta nu inseamna deloc ca extraterestrii care o locuiesc ar fi niste pesimisti incurabili.

Pluto

Vacanta? Undeva departe? Pe Pluto, de exemplu? Mmm... mai bine nu. Se pare ca Pluto e un fel de Chełmno. Si se pare ca eu sunt dusa daca asta a fost prima chestie la care m-am gandit cand am citit articolul. A doua chestie la care m-am gandit a fost al doilea episod din Kommissar Rex (Ein perfekter Mord) si felul in care a fost ucisa Gerda (Veronica Ferres). Da, stiu, eu si Rexu' meu... A treia chestie la care m-am gandit... e probabil prima chestie la care s-ar fi gandit orice om normal: lectia aia de anatomie. Aia despre respiratie, in care era vorba si despre sobe si despre cum poti sa crapi cu cantitati mari de COHb in tine. Ceea ce imi aduce aminte... mda, nu-s normala...

YouTube stie ce-mi place. Clipul asta mi-a aparut la Recommended Videos.

[And it made me think that this world is a beautiful place and that things can get better...]

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)