on the verge of extinction... again

momente. imagini. ganduri.

porumbei

Imi atrag mereu atentia. Oriunde, oricand. Imi place sa-i privesc. Just like King Haggard enjoyed watching the unicorns...

Mizerie. Peste tot prin Bucuresti. Trotuare pline de cacat. Produs de oameni sau de javre. O gaina moarta, aruncata probabil de un pensionar iubitor de animale, la marginea unui gard dincolo de care erau niste chestii care s-ar dori a fi caini. Probabil chiar ar fi caini, daca ar avea numarul corespunzator de picioare/ ochi si daca n-ar avea blana doar pe alocuri.

Un moment de admiratie. Pentru o fata frumoasa. Ochii vioi, pieptul mare, picioarele musculoase, doua alunite in partea stanga. Urechile ciulite si coada nelinistita. Acum imi pare rau ca mi-a fost lene sa scot telefonul sa-i fac o poza. Sa o adaug la colectia mea cu poze cu ciobanesti germani reusiti vazuti pe strazile Bucurestiului.

Un mort, in sicriu deschis, ca asa e frumos la noi. Popa citea, trotuarul era stramt, am trecut pe unde s-a putut. Destul de aproape de marginea trotuarului, unde era masina cu sicriul. Uitasem cat de albi sunt mortii (da, bine, stiu, depinde de rasa si de modul in care a murit).

4 cupe inghetata

Lamaie. Malaga. Cioco. Panna Cotta. Patru cupe de inghetata ca sa-mi racoreasca neuronul incins dupa trecerea pe la diverta.

Au trecut aproase sase ani. Vara lui 2005. Atunci tin minte ca au fost ultimele zile in genul celei de azi. Zile in care am tras ca turbata sa rezolv toate problemele, sa nu mai ramana nimic pe a doua zi. Si in care am reusit. De la inceputul anului am mai avut si alte zile in care am incercat asta, insa azi mi-a reusit pentru prima data. Ma rog, e un fel de-a spune. Nu inseamna ca totul e in regula doar pentru ca eu am facut tot ce trebuia sa fac. De fapt, asta e problema. Ca am tras ca turbata si nu se vede absolut deloc. Si ma omoara chestia asta.

Sunt obosita. Si nu mai am chef de nimic. Dar mai am destule de facut prin casa.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)