on the verge of extinction... again

film de groaza?

Nu. Realitate de groaza. Acum 2 ore si jumatate am inchis calculatorul si m-am bagat sub patura impreuna cu un animalut de plus. Doar ca n-am putut sa adorm, desi ar trebui sa fiu rupta de oboseala, avand in vedere cat am dormit (sau poate ca ar fi mai corect spus cat n-am dormit) in ultima vreme.

Imi tot revin in minte anumite imagini, momente si ganduri. Gandul ala cum ca nu exista nedreptate. Amintirea unei zile de septembrie 2009. Si a unei zile de iunie 2010, ironic, exact 9 luni mai tarziu. Ambele cu momente de disperare. Cu mine alergand plangand pe strada, fara sa-mi mai pese ca poate lumea ma crede nebuna. Amintirea gandului ala care avea sa ma bantuie ceva mai tarziu - "it was bound to happen." Trebuia sa se intample. N-a fost nici o nedreptate. Ar fi trebuit sa stiu... am stiut care aveau sa fie consecintele si totusi...

Amintirea unei dupa-amieze cu G. - acum imi pare rau ca am reactionat asa urat atunci, imi pare rau ca m-am carat fara explicatii. Amintirea mortului vazut vineri. Amintirea inceputului. Aveam dreptate. Dar in acelasi timp m-am inselat. Viata e scurta. Nu e rau sa vreau sa descopar cat mai multe lucruri. Dar o sa-mi faca rau sa cunosc anumite lucruri.

De asta am vrut sa scriu postarea asta. E un fel de imi iau blogul inapoi, e al meu din nou. E un fel de promisiune, din momentul asta vreau sa ignor anumite lucruri, nu vreau sa mai stiu de ele, vreau sa pot spune sincer ca nu ma intereseaza, asa cum pot spune sincer ca nu ma intereseaza ce se mai poate vedea la televizor sau ce se serveste intr-un fast-food. Sunt suficiente alte lucruri interesante pe care pot sa le descopar fara ca experienta asta sa imi faca rau. E drept ca e vorba de lucruri mult mai indepartate, fara prea mare legatura cu mediul in care traiesc.

Pot sa citesc zilnic ceva interesant. Pot sa ma uit zilnic la ceva interesant. Pot sa gust dulciuri faine. Mi-ar placea sa pot sa ies cu rolele in parc fara sa-mi fie groaza ca ma sfasie cainii daca ies singura sau ca o sa ma injure oamenii cu care ies pentru ca merg atat de prost...

As vrea sa promit ca o sa evit alte chestii... as vrea. Din pacate, e vorba doar de chestii care fac parte din mediul in care traiesc. Si ma simt atrasa catre ele. Desi atunci cand intru in contact cu ele imi fac rau. Desi atunci cand intru in contact cu ele constat ca nu imi plac, ba chiar imi provoaca scarba si nu stiu cum sa scap dracului de acolo cat mai repede. Din pacate, cam toti oamenii cu care intru in contact zilnic vin "la pachet" cu chestiile pe care vreau sa le evit. E unul din motivele pentru care uneori nu ies din casa cu zilele.

As vrea sa promit ca o sa ignor, ca o sa refuz... Pentru ca a-mi tine o asfel de promisiune ar putea fi singurul lucru care sa poata incetini ritmul in care se inrautateste situatia...

3 pareri

cine
Ionut
cand
luni, 4 aprilie 2011 la 23:50:00 EEST
ps. sa te uiti la The Rite ;)
cine
mda
cand
marți, 5 aprilie 2011 la 12:40:00 EEST
ma mir ca nu ai vb despre film la tine pe blog, as comenta eu acolo cateva erori biblice tampite, cum ca baal nu e un demon ci un imparat care facea cult la persoana acum cateva mii de ani. e tampenia aia cu sf. ilie si doua altare, total offtopic. cam atat ajunge.

oarecum ontopic : nu citesti niciodata carti.. hartie?
cine
brontozaurel
cand
marți, 5 aprilie 2011 la 17:24:00 EEST
@Ionut: Nu prea ma uit la filme, mi se par plictisitoare...

@mda: Pai cartile nu mai sunt ceva nou la a doua citire (plus ca nu am cum sa citesc ceva cu adevarat nou intr-o carte) si nu-mi iau carti zilnic, nici macar saptamanal/ lunar. Ultima carte am cumparat-o la safarsitul anului trecut si nici macar n-a fost ceva gen enciclopedie.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)