on the verge of extinction... again

excese alimentare, ca tot vine sarbatoarea cu pascutu'

Excess Alimentar

Duminica asta m-am plimbat pe bulevard spre iesirea din oras. Si la unul din ultimele blocuri am pozat ce se vede in dreapta: minimarketu' care ma spameaza cu nesimtire* si inca unul cu un nume numai bun pentru sarbatori (oricare, nu doar asta): Excess Alimentar... care mai e si non-stop! Prima mea reactie a fost ceva in genul "o, la dracu', ce urmeaza, Mini-market Indigestia?!?"

Ce mesaj vrea sa transmita oare? La noi totul e atat de ieftin, incat banii de care nu cumperi mai nimic din alta parte la noi iti ajung de un exces alimentar?!? La noi totul e atat de ieftin incat pot sa-ti umpli portbagajul de mancare si-ti mai raman si bani de taxi sa ajungi la urgente (ca e lucru stiut ca la noi ambulantele merg ca trenurile, cu doua viteze: incet si oprit) dupa ce te-ai indopat ca porcu'? La noi iti ajung banii de un ou de strut pentru fiecare membru al familiei? Nu stiu cat cantareste un ou din ala, ca nu am vazut sa scrie asta pe el. Am luat insa unul in mana - e al dracului de greu!**

Ce e dragut e ca un pic mai spre marginea orasului, la parterul ultimului bloc, e un atelier de pompe funebre. Probabil pentru aia care crapa de la atatea excese alimentare.

Portile Raiului

Un pic mai mult optimism in directia cealalta, mai spre oras. La cateva blocuri distanta e o farmacie Dona. Probabil ca de sarbatori isi pun afise cu "remedii pentru excesele alimentare". La inca vreo cateva blocuri si mai spre oras, e inca o farmacie. Si apoi, perete in perete cu ea, inca un din ala de servicii funerare. Cum ziceam, oameni optimisti. Dupa excese alimentare, trec prin doua farmacii cu speranta ca o sa-si revina. Daca nu le iese, intra alaturi... pe "Portile Raiului"! Ceea ce mi se pare ironic, da' ce stiu eu... probabil sa te indopi ca porcu' n-o fi pacat...

Da, sunt rea. Dar totusi, cat de bou (sau vaca) sa fii sa pui numele asta unui magazin?

* Sa nu uit sa adaug si Bancpost pe lista de nesimtiti care imi trimit spam. Am avut candva card de salariu la ei, dar asta a fost pana in septembrie 2005. De atunci nu am mai avut nimic de-a face cu ei. Iar numarul asta de telefon il am din noiembrie 2005... deci sigur nu il au de la mine. Ah, SMS-ul pe care mi l-au trimis zice asa:

Ratele tale pot deveni O SINGURA RATA, cu pana la 30% mai mica prin refinantarea BRAVO, fara ipoteca, de la Bancpost! Raspunde cu numele tau si te sunam noi!

Bancpost, sunteti niste nesimtiti! Regret sa va dezamagesc, dar n-am absolut nici o rata. Si nu intentionez sa iau vreodata credit pentru ceva. Si, dupa mesajul asta, n-o sa ma aveti in veci de clienta. Tot asa cum n-o sa ma mai aiba in veci clienta nici ceilalti nesimtiti care mi-au trimis spam.

** In caz ca se gandeste cineva ca ouale de strut sunt o chestie prea ciudata... nu sunt, avem si struti in Romania. Tati mi-a spus ca a auzit la radio ca unui nene care crestea struti (undeva in judetul Arges) i-au evadat cativa. O parte din ei au fost prinsi de niste tigani care... i-au facut friptura (saracii struti...) si restul au ajuns in curte la un taran care n-a stiut ce animalele dracului sunt si a chemat popa din sat sa-i sfinteasca in curte pe unde calcasera creaturile.

Edit: Mama ma intreaba ce-as face eu daca m-as intalni cu un strut. Admitand ca reusesc sa ma intalnesc in Bucuresti cu un strut pe care nu l-a facut poster pe asfalt nici o masina... probabil ca eu, cu creierul meu influentat de Jules Verne, as vrea sa-l calaresc.

2 pareri

cine
mda
cand
marți, 19 aprilie 2011 la 22:11:00 EEST
ce nume tampit pentru un magazin. bine ca nu i-au spus intoxicatie alimentara, ca suna si mai 'bine'.

asta cu funerarele e o chestie paradoxala pentru mine. in RO se ofera reduceri la cosciuge, locuri de veci, lumanari, etc. or sa ajunga sa vanda si otrava, probabil sub sloganul mantuirea cu viteza luminii.
cine
brontozaurel
cand
marți, 19 aprilie 2011 la 23:04:00 EEST
Promotiile de genul -x% reducere la al doilea sicriu cumparat ma uimesc si pe mine :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)