on the verge of extinction... again

boring, don't bother reading

Pentru ca cineva s-a gandit sa puna o muzica ritmata. Da, la ora 2:14. Asta in timp ce degetelele mele se jucau cu niste folii in care au fost niste bomboane de cioco cu crema de fructe asteptand cu nerabdare rezultatul meciului dintre cei doi neuroni pe care ii am in dotare. Unu' din ei spune "daca nu ti-e somn, nu mai incerca sa adormi si fa dracului ceva util!" celalalt spune "poate ca ar trebui sa sapi putin pe sub patura dupa somnul ala, ca totusi n-ai dormit nici in noaptea de joi spre vineri, nici in cea de vineri spre sambata..." Asa ca s-a ajuns la cearta, apoi la paruiala dupa ce primu' a inceput sa-l traga de dendrite pe al doilea. Si acum astept rezultatul: care il omoara pe care?

Nu, n-o sa le bat in teava. Mi se pare un gest urat, ii deranjeaza si pe cei care nu au nici o vina. Daca am fost vreodata de acord cu asa ceva, imi pare rau. Desi nu prea cred. Eu am alt obicei prost. Sa raspund tot cu muzica data la maxim. Preferabil Witchery sau Gorgoroth sau mai vad eu ce...

Ce bine ca sunt antisociala! Probabil ca as fi fost insuportabila daca as fi fost mai comunicativa. Oricum cred ca am enervat la culme destui oameni in ultima vreme. Probabil ca s-au intrebat ce dracu' am de sar mereu sa musc. Stiu ca multele mele critici au deranjat. Stiu ca au fost neasteptate, ca pana acum nu m-am comportat niciodata ca si cum m-ar fi deranjat anumite lucruri... cu atat mai mult cu cat si eu ma fac vinovata de ele. Asta e probabil principalul motiv pentru care le critic la altii acum. Ma deranjeaza la mine, incerc sa scap de ele. Asa ca pur si simplu acum scot ghearele si imi arat coltii cand le observ la altii.

Stiu ca atitudinea asta a mea e deranjanta. Stiu ca pe mine ma deranjeaza si am o reactie de genul "o, da, acum face pe sfantul/sfanta!" daca o observ la altcineva.

Inconsecventa. Persoane, lucruri... Le urasc si apoi le ador, sunt satula de ele si apoi le doresc cu disperare... Si ma misc mereu haotic intre extreme. Nu reusesc sa-mi dau seama unde ar trebui sa ma situez de fapt...

Sunt o frustrata prin definitie. In ultimele trei saptamani mai mult ca niciodata. Vreau sa ma autofaultez. Imi eliberez o zi doar pentru asta. O astept cu nerabdare. Si nu pot sa merg pana la capat. Si apoi sunt frustrata. Pentru ca ca am investit atat in ceva ce nu sunt in stare sa duc pana la capat. Voiam sa imi fac rau. Si mor de ciuda ca n-am facut-o. Pentru ca oricum nu conteaza. N-am facut nimic care sa inrautateasca situatia, am facut tot ce puteam sa fac sa o amelioreze. Doar ca n-a iesit nimic bun din asta. Desi teoretic...

In lumea reala, nimeni nu vrea solutii care rezolva problema. Toata lumea vrea solutii care rezolva problema eficient.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)