on the verge of extinction... again

zi bogata

... in aniversari! Si alte evenimente...

Cine ma cunoaste stie cat imi plac Twisted Sister. I-am descoperit in 2005 (pe vremea cand nici macar nu aveam net acasa si eram un mic parazit pe spinarea colegilor), cu videoclipul pentru Be Chrool to Your Scuel in care apare si Alice Cooper. Mie chiar mi-a placut, insa aproape toti cei carora le-am aratat noua mea descoperire s-au aratat scarbiti - drace, numai oameni care si-au pierdut simtul umorului am in jur? Apoi am inceput sa sap dupa alte chestii de-ale lor. Am dat de videoclipurile pentru We're Not Gonna Take It si I Wanna Rock, probabil cele mai cunoscute creatii ale lor. Si apoi, incet-incet, am descoperit si restul discografiei. Stay Hungry este impecabil. Absolut toate piesele sunt excelente. All killer and no filler. Cand am citit inceputul articolului asta, n-am putut sa nu ma gandesc la faptul ca am onoarea sa fiu nascuta in anul in care a iesit si Stay Hungry si ca poate as fi impartit si ziua de nastere cu cel mai bun album Twisted Sister, daca as fi avut rabdare sa ma nasc si eu ca oamenii normali. Insa cu siguranta n-am iesit mai frumoasa sau mai putin colorata decat Dee Snider pe coperta albumului - mamaia spune ca eram mov si ca i-a fost frica sa intrebe daca sunt vie sau...

Like a Knife in the Back. The Price. Stay Hungry. The Beast. I Am (I'm Me). Burn in Hell. Horror-Terria. Under the Blade. King of the Fools. I Believe in You. The Kids Are Back. S.M.F.

Atatea piese care mi-au placut in draci. Thank you and happy birthday, Mr. Dee Snider!

De Poison am auzit pentru prima data in 2004, intr-un documentar gasit pe net in timpul uneia din multele vizite facute colegilor cu scopul imbogatirii colectiei si culturii mele muzicale (pe atunci extrem de subtirele ambele). Bineinteles, piesa mentionata in documentar era Every Rose Has Its Thorn. Da, e faina piesa si acum 20 de ani Bret Michaels arata a motiv bun de incleiat ecranul cu saliva. Si pe langa balada respectiva mai au si destule alte piese simpatice/ amuzante, cum ar fi Nothin' But a Good Time, Unskinny Bop, Your Mama Don't Dance, Talk Dirty to Me. Insa la mine n-au prins asa cum au prins Ratt sau Cinderella (apropo, Tommy Keifer inca arata a motiv de incleiat ecranul cu saliva) sau Quireboys (ahhh, ce dulce era si Spike). Dar sa revenim la Poison. Singura lor piesa pe care am ajuns s-o ascult obsesiv a fost Fallen Angel.

Stratovarius i-am descoperit tarziu, prin intermediul acelei inventii diabolice care imi papa zilnic timpul: YouTube Related Videos (da, bine, acum se numeste Suggestions... pe atunci era inca Related Videos). Primul lor videoclip la care am poposit a fost cel pentru Hunting High and Low.

Exact in aceeasi maniera am descoperit si Iced Earth (care tocmai au gasit un inlocuitor pentru Matt Barlow si care vor veni si la Bucuresti pe 22 noiembrie) cu Ten Thousand Strong.

Pentru ca 15 martie este si ziua de nastere a lui Bret Michaels. Si a lui Timo Kotipelto. Si a lui Jon Schaffer.

15 martie 2011 este si prima zi care incepe cu Vincent Damon Furnier (ghici cine?) acolo unde probabil era cazul sa fie de ceva vreme. Deci ar fi cazul sa pun si o piesa din vremurile cand ai mei parinti aveau jumatate din varsta pe care o am eu acum.

4 pareri

cine
BogDan
cand
marți, 15 martie 2011 la 10:45:00 EET
La TS aş fi mers cu Love Is For Suckers :)) Piesă mai dementă ca aia, mai rar :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 15 martie 2011 la 10:58:00 EET
Adaugata :)
Mie nu mi se pare asa dementa. Dar e amuzanta si suna bine :D

Dement mi se pare clipul cu Pantsless Clause, chiar daca nu e o piesa :)
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
joi, 17 martie 2011 la 22:28:00 EET
Faină zi avuseşi! La mai multe! :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 18 martie 2011 la 00:21:00 EET
Hehe :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)