on the verge of extinction... again

not to be served without cartoons

fostul mixer acum gaureste

Saptamana trecuta am descoperit ceva nou. Am descoperit la ce e bun un mixer. E bun in situatia in care imi fac o ciocolata calda folosind fulgi sau acadele sau batoane care trebuie topite in laptele fierbinte. Ca pana acum doar am nenorocit mixerele si le-am folosit in alte scopuri... de exemplu ca aparate de gaurit ("mandrina" provine de la un creion mecanic).

Inca visez mult cu ochii deschisi. Ma visez cu ochii deschisi. Ma visez Simba, Jerry, Jessie, Felina, Robin (mhm, fata cu "what the hairy heck?"), Goofy...

Mda, stiu, am vise marete. Daca tot ce-mi doresc eu in viata e sa fiu un pui de leu care canta prin padure intr-un desen animat...

Mi-am luat reviste in care apareau personajele preferate din desene animate. Mi-am luat o gentuta cu Scooby-Doo. Si nu, nu le-am luat pe vremea cand inca eram minora dupa buletin. Ca dupa ce am in cap... clar ca nici acum nu-s majora, desi fac 27 de ani in mai putin de doua saptamani. Am o multime de tricouri cu personaje din desene animate. Tweety, Taz (cu tricoul cu Taz am fost in august la concertul Maiden), 101 Dalmatians, Aristocats (cu tricoul gri cu Marie am fost la Sonisphere in ziua a doua... da, da, in ziua cu Slayer... si am mai si stat in fata, la gard), Bugs Bunny & Lola.

Si mi-am luat o groaza de farfuriute, castronase, paharele cu personaje din desene animate. Poze cu o parte din ele am mai pus pe blog. Dar niciodata cu toate. Tom & Jerry, Looney Tunes, Scooby-Doo, Teenage Mutant Ninja Turtles sau Mickey & co.

Nu, cu Shrek nu am. Stiu ca se gasesc, dar mi-am luat doar cu personajele din desenele care mi-au placut. Shrek nu mi-a placut. Si nici Ice Age nu m-a incantat. Si nu sunt nici fana Winnie-the-Pooh sau Hello Kitty.

7 pareri

cine
Rares Cojocaru
cand
miercuri, 9 martie 2011 la 23:45:00 EET
Cea mai tare e farfuriuta cu Scooby :))
Eu am 2 castronele cu 1001 dalmatieni si mai aveam de cand eram mic un mini termos cu Leul acela si puiul ...am un lapsus. :D
cine
Jteph
cand
joi, 10 martie 2011 la 10:36:00 EET
As much as I love cartoons... nu-mi place să le văd pe veselă.
cine
mda
cand
joi, 10 martie 2011 la 21:27:00 EET
sa inteleg ca la tine niciodata nu apar probleme de hardware nou :))
cine
mda
cand
joi, 10 martie 2011 la 21:28:00 EET
*cumparare
cine
brontozaurel
cand
vineri, 11 martie 2011 la 13:33:00 EET
@Rares Cojocaru: Scooby is blushing :D

@Jteph: Eh, mie-mi place :)

@mda: I'm afraid I don't quite get it :-??
cine
mda
cand
vineri, 11 martie 2011 la 14:44:00 EET
I suppose(d) that instead of buying some electrical machine, you built it youself.

Sau doar dai gauri?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 11 martie 2011 la 15:46:00 EET
Not most of the time.
Nu prea sunt capabila sa fac altceva in afara de "jucarioare"
Nimic cu adevarat util...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)