on the verge of extinction... again

Krokus, in '85

Eu n-aveam nici un an la momentul respectiv.

Si n-aveam sa aflu de existenta lor decat peste vreo 20 de ani. Piesa asta chiar m-a prins - the only message is we only do it for the fun... Dar nu m-a facut sa-i iau in serios. Si nici o alta piesa de-a lor n-a reusit vreodata asta.

Si totusi... pana in noaptea asta nu am vazut niciodata vreun concert de-al lor, complet sau macar partial (bucatelele live de 4-5 minute de pe YouTube nu se pun).

In urma cu vreo zece ore am gasit concertul din care e bucata asta. Nu complet, dar o buna parte din el si la calitate semnificativ mai buna. Intentia a fost sa-l las pe fundal in timp ce imi fac unghiile de la picioare si mai lucrez ceva. Ei bine... nu. N-am putut sa-l las doar intr-un colt al ecranului.

M-au lasat cu gura cascata. Inapoi in timp. Krokus in '85. Suna bine, fac spectacol, sunt numai un zambet pe scena. Marc Storace le vorbeste chilienilor mai mult in spaniola, le flutura steagul pe scena si schimba versurile la Screaming in the Night (I'd die for you devine I'd die for Chile).

The only message is we only do it for the fun...

Da. Superb.

Oare era permis accesul cu suzeta?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)