on the verge of extinction... again

happy birthday, loser

Pe dracu'... Si, daca incerc sa-mi amintesc aniversarile cu adevarat fericite... pot sa numar trei. 2001, 17 ani. Pentru ca speram. 2004, 20 ani. Pentru ca eram. 2009, 25 ani. Pentru ca aveam. Nu mai am, nu mai sunt, nu mai sper.

Sick as a Dog. Pentru ca de prima data cand am auzit-o am simtit ca este pentru mine... we'll get your head out of the loo... what's your story?... cat got your tongue?... you'll be sorry... you really ain't that young... you'll be the last to see me rot...

You really ain't that young... Cat de adevarat...

Bereavement. They who never got sorrow, grinding grief in their hearts... never lost a thing, never had a thing... they who never witnessed beauty that flamed even the all-encompassing night... never lost a thing, never had a thing... now these bitter tears run ceaseless and drown my hope far too deep... Pentru ca... am mintit. Inca sper. Doar ca, spre deosebire de aniversarea de acum zece ani, sper fara nici o baza reala. Si de maine, porcii vor incepe sa zboare dand din aripioare...

Letter to a Friend. Pentru ca ma uitam la un concert de-al lor acum cateva nopti. Impreuna cu o limonada calda.

Fade to Black. Pentru ca in noaptea aia mi-am amintit de o zi din vara lui 2006. Aveam sub bot o limonada cu gheata si ma uitam la concertul lor de la Rock am Ring din acel an. Si asta era piesa pe care o asteptam cu mare nerabdare. Pentru ca a fost prima piesa de-a lor dupa care am fost cu adevarat nebuna. Am intarziat la laborator in ziua in care am descoperit-o. Doar Scooby ma mai facuse sa intarzii la scoala pana atunci.

Primii care mi-au spus la multi ani au fost ai mei. Acum o saptamana si o zi cand mi-au facut o vizita surpriza. Dupa care nu mi-am revenit nici macar pe jumatate pana acum. Mdeh, mi-am petrecut o saptamana zacand pe jos intr-o casa transformata in cocina de porci. Apoi m-a sunat ieri un fost coleg de la poli. Si am ajuns sa trag una in peretele din hol. Suficient de tare incat sa-mi amorteasca mana. Si pe ziua de azi... yeah, I'm such a geek.

Nu e de dat cu parerea.