on the verge of extinction... again

ce am in comun cu Lemmy?

Lemmy, 49% motherfucker, 51% son of a bitch

Un drac! Foarte serios, desi un pic mai corect spus ar fi ca dracul meu si dracul lui sunt frati. Gemeni!

Am aflat asta acum cateva saptamani, in timp ce ma uitam la filmul Lemmy, 49% motherfucker, 51% son of a bitch. Enervant cand cenzureaza, din fericire sunt si Lemmy si trupa pe acolo.

Bineinteles, faptul ca dracii nostri sunt frati n-a fost singura chestie noua pe care am aflat-o.

Filmul e putin ciudatel. Momente amuzante, momente triste. Pe de alta parte, si documentarul BBC Live Fast, Die Old (da, da, ala in care Lemmy spune, aratand catre niste sticle de Jack Daniels: "My advice: always buy in bulk, it's cheaper!") are astfel de momente. Pe care nu pot spune ca nu le-am apreciat. Presupun ca le-am apreciat si inainte de documentare, prin faptul ca piesele triste marca Lemmy mi s-au parut mereu superbe. I Ain't No Nice Guy, Don't Let Daddy Kiss Me, One More Fucking Time, God Was Never On Your Side... Si probabil ca ar fi fost greu sa nu apreciez o afirmatie de genul "it's too late to find God now" avand in vedere ca deja mi se face greata cand ii aud pe altii cum au devenit ei sfinti si cum nu vor sa mai aiba nimic de-a face cu trupele cu mesaje anti-religioase, bla, bla...

A, da. Dracul lui Lemmy (pe undeva pe la minutul 32). Si dracul meu. Asa am aflat ca Lemmy colectioneaza si... surprize Kinder!

2 pareri

cine
NeliniÅŸtitu'
cand
marți, 8 martie 2011 la 09:21:00 EET
He-he! Asta cu Kinderu' e de mare efect! :))
Mulţam de info şi să-ţi fie ziua cu soare! Hai, că dacă te uiţi pe geam e cât casa! Soarele... :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 8 martie 2011 la 12:54:00 EET
Daaa, am facut niste ochi cand l-am vazut (pe drac)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)