on the verge of extinction... again

bits and pieces of urban life

electorale... inca

16 luni mai tarziu, amintirea "luptei" e in continuare agatata de balustrada. Sediul nu mai e acolo. A ramas doar panoul de deasupra usii si chestia aia falfaitoare. Si bineinteles gunoaiele din spatiul care cica ar trebui sa fie verde. Sau nu, ma insel, verdele apartinea altui partid...

Credeam S ar veni de la "small" - cand am vazut insa chilotii astia mi-am dat seama ca trebuie sa vina de la "super-sized sizes." Eticheta cu marimea nu inseamna nimic. In urmatorul magazin am gasit unii mai mici care aveau trecut pe eticheta ca ar fi marimea 44.

Era cazul sa ma apuc sa mai curat hardul de desene si concerte.

La aproape un an dupa Milka Cocoa Pleasure, vaca mov loveste cu o alta tableta cu zmeura. Mai buna decat cea de anul trecut, dar degeaba... nu avea nici o sansa sa ma vrajeasca in conditiile in care aveam deja programata o intalnire cu ceea ce e probabil cea mai reusita cutie cu delicii de ciocolata din lume. Sper ca Lindt sa nu renunte vreodata la gama Petits Desserts. Au trecut sase ani de cand am descoperit cutia asta (pe vremea aia era albastra). Am incercat o groaza de alte chestii ciocolatoase intre timp. Si nu am gasit nimic mai bun decat cele sapte minuni din cutiuta asta.

M-am trezit iar abordata de un smecheras care voia sa-mi vanda un smartphone. I-am ranjit dulce, i-am zis ca-i prost si l-am trimis la dracu'. Mi-ar placea sa pot face asta si cand n-am pe cineva de aproape 1.90 metri si 90 kilograme langa mine...

Sambata dimineata puneam in aparate ultimul rand de rezerve. Duminica dimineata simteam nevoia sa-mi fac iar provizii. Ceea ce m-a facut sa descopar un set nou de arome. Mar? Mmmm...

Uneori sunt atat de ametita. Mai ales cand sunt nervoasa, agitata. Mai ales cand vorbesc la telefon. Sambata am avut parte de o vizita surpriza a alor mei. Mi-am bagat chilotii la frigider in timpul unei discutii aprinse. Bine ca mi-am dat seama inainte sa-mi bag cutia cu cioco in sertarul de lenjerie.

Nu mai sunt copil. Punct. Nu mai am rabdare. Am murdarit doua oua cu markerele, l-am stricat pe unul din ele pentru ca am atins cu degetele ochii si limba inainte sa se usuce, dar nu mi-a mai pasat. L-am pozat asa cum era impreuna cu celalalt si gata. Mi-am luat si un covrig, dar n-aveam ulei si mi-a fost prea scarba sa ma mai duc sa cumpar, asa ca ideea cu ochelarii a ramas in continuare doar o idee.

Nu mai sunt copil, dar mama nu s-a prins de asta si mi-a facut o vestuta. Dragut din partea ei, dragut rezultatul, ea chiar are talent. Ceea ce imi aduce aminte de o chestie... mmm, mai bine nu, alta data. Revenind, vestuta aia nu e pentru mine. E pentru... dracu' stie, o imagine de-a mea de cand aveam nici jumatate din anii de acum, aveam pieptul plat si ma terminam mult mai aproape de podea. Pentru ca e atat de stramta in regiunea bust/ umeri incat de-abia pot sa-mi misc mainile. Si mai e si cu vedere la buric.

Ce se observa in poza asta si de ce?

4 pareri

cine
Florin
cand
luni, 14 martie 2011 la 19:15:00 EET
Doo marmacii una langa alta? Doi copaci care crecs ciudat? Gardu' care inconjoara bancile in asa fel incat iti da impresia ca omii care ar sta pe banci ar fi intr-o cusca?

Oole pictate de matale sunt cel putin simpatice :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 14 martie 2011 la 19:39:00 EET
Cate marmacii? ;;) :D
Faza cu gardurile e chiar enervanta pt cei carora le plac drumurile drepte :P
cine
mda
cand
luni, 14 martie 2011 la 23:41:00 EET
doua? eu vad trei.
cine
brontozaurel
cand
luni, 14 martie 2011 la 23:56:00 EET
mhm. trei.
din care doua adiacente.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)