on the verge of extinction... again

tot despre haina lunga

leu in cusca

M-am trezit tarziu. Am lenevit, am facut dus, am lenevit. M-am invartit ca un leu sau tigru in cusca. La magazin am ajuns de-abia spre ora 7 seara. Si, chiar cand intram, m-am blocat. Sa explic putin. Hainele de iarna erau langa intrare, in partea stanga. Si inauntru, chiar in dreptul intrarii, stateau o tipa si un tip. Tipa era mai subtire decat mine (ok, si mai mica de inaltime cu cel putin 15 centimetri) si tocmai proba haina. Da, aia lunga dupa care venisem eu.

In momentul ala m-am injurat. Daca n-as fi pierdut atata timp... daca, daca, daca... Am asteptat putin. Tipa se tot invartea in fata tipului cu haina pe ea. M-am invartit si eu pe calcaie si am iesit. Am facut cativa pasi si m-am oprit. Si, nu stiu de ce, m-am intors. Tipa tocmai punea haina la loc pe umeras. Logic ca am cules eu umerasul imediat dupa.

5 pareri

cine
mda
cand
joi, 17 februarie 2011 la 17:53:00 EET
asa o cugetare personala, numai ai ce sa scrii sau astepti o reactie anume la vreun articol?
cine
brontozaurel
cand
joi, 17 februarie 2011 la 19:57:00 EET
nici una.
pur si simplu tot aman sa scriu pentru ca sunt ocupata cu:
- uitat la Kommissar Rex, Young Robin Hood, All Dogs Go to Heaven
- umblat dupa hartii
- dat teste
- umblat dupa neamuri de ciocolata "mai exclusiviste" care nu se gasesc prin toate magazinele (Zotter, Wheels, Galler, Caffarel)
- imbogatit cunostintele de programare
si cum eu sunt mototoala la scris (de fapt la orice, nu doar la scris)... adica o postare cam cat asta imi ia doua ore s-o scriu, iar una in genul celei cu Scooby cateva saptamani...
cine
Ciprian Faur
cand
joi, 17 februarie 2011 la 20:50:00 EET
Mi-e dor de comentariile tale obiective! Pe unde umbli?As fi bucuros sa mai treci din cand in cand si pe blogul meu!
www.metalbelieve.blogspot.com
cine
mda
cand
joi, 17 februarie 2011 la 21:20:00 EET
I think that I shall never see
A graph more lovely than a tree.
A tree whose crucial property
Is loop- free connectivity .
A tree that must be sure to span
So packets can reach every LAN.
First, the root must be selected.
By ID, it is elected.
Least- cost paths from root are traced.
In the tree, these paths are placed.
A mesh is made by folks like me,
Then bridges find a spanning tree.
—Radia Perlman
cine
brontozaurel
cand
vineri, 18 februarie 2011 la 00:06:00 EET
@Ciprian: Daca te uitai in stanga (chestia aia mai neagra care iese in afara cand ajungi cu cursorul peste), vedeai ca a ramas unul din putinele bloguri romanesti pe care mai intru. Ultimele albume au intrat pe lista de ascultat. Pana nu ascult mai mult de o piesa nu prea am dreptul sa-mi dau cu parerea. Iar perioada asta e chiar critica pentru mine. La calculator lucrez la o chestie in timp ce am un tutorial video despre altceva in coltul din dreapta jos. Nu pot sa mai si bag muzica pe deasupra.


@mda: Interesant :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)