on the verge of extinction... again

this blog is protected by german shepherds

Don't you dare!

Ideea mi-a venit de la chestia asta. Prima data am vazut-o pe usa unei sali de jocuri. Si am adaptat-o putin. In loc de pisici, ciobanesti germani, ca sunt moarta dupa rasa asta*. Bine, puteam sa las si pisici, dar ideea mi-a venit imediat dupa o runda de Rex... ufff, Rexu' meu!

Stiu, nici mie nu imi plac paginile care incep sa cante imediat ce le deschizi. Ca imediat caut sa fac bietu' cursor sa ajunga peste x-ul ala din dreapta sus. Si sincer, pe undeva sper ca si altii au aceleasi reflexe.

Si o sa inchida repede pagina de contact daca vad ca incepe sa latre la ei si nu se mai opreste, binecuvantat fie loop=1 (nota explicativa: poate sa ia doua valori, 0, adica "falsy value" si 1, adica "truthy value" - chiar, stie cineva cum s-ar putea traduce "truthy"/ "falsy" fara sa sune aiurea?). In fine. Am facut asta pentru ca am constatat ca multi oameni nu stiu sa citeasca randurile alea doua si sa inteleaga ca nu reactionez frumos daca nu-s in stare sa inceapa o conversatie cu buna, ma numesc potaia roz cu picatele verzi sau, mai grav, nu-s in stare sa scrie. Nu cer limbaj formal, nu cer CNP, da' nu cred ca-i pica cuiva degetele daca baga o salutare de patru litere sau tasteaza un nickname. Cat despre situatia a doua, daca nu stie sa scrie (si nu ma refer la mancat o litera/ tastat litera de langa in locul celei care trebuia, ma refer la cratime aiurea si la probleme cu numarul de i-uri), nu avem ce discuta.

* Cautand poze cu ciobanesti germani pe net, am dat de asta (a se vedea si restul de poze din set). Vaaaaai... Aproape ca am devenit lichida si m-am scurs pe tastatura (da, ca in desene animate). Si daca ma gandesc apoi ca ghemotoacele alea ajung asa dupa ce cresc... hehe, ce canini, ce muschi... nu se mai ia nici dracu' de mine daca am asa ceva langa. Am dat si de poze de pe site-uri cu sfaturi pentru cei care au/ isi doresc un ciobanesc german. De ciocolata stiam. Nici o problema, as fi in stare sa nu mai aduc in veci ciocolata in casa, doar sa fie ghemotocu' de blana in siguranta. Nu stiam insa ca strugurii si stafidele sunt toxice pentru ei. Si nu stiam ca asta e valabila si pentru sapunul de maini. Si ca trebuie sa fiu atenta la baterii, orice produse de curatare, incaltari (ca mi le strica n-ar fi nimic, dar talpile lor pot fi tratate cu ceva toxic pentru caini), orice chestii mici pe care le poate inghiti si o groaza de alte chestii. Drace, cate chestii de prin casa ar trebui puse in locuri inaccesibile. Si apoi am dat de poza asta. Da, da, opera unuia din dragalasii aia. Ar fi trebuit sa stiu. O colega de-a mamei are doi ciobanesti germani, mari acum. Is niste draci. Fac o tampenie si cand striga la ei imediat incepe teatrul - scheunat, privire nevinovata... ce sa-i mai certe, o umfla rasul. E drept ca is cel mai bun sistem anti-hoti posibil. A avut si un coleg de facultate. Daca il impingea la o parte cand avea chef de joaca se apuca sa-l traga cu dintii de haine, sa alerge prin camera si sa tranteasca lucruri. Concluzia? Aceeasi ca si pana acum: is superbi, is incapabila sa am grija de unu'.

5 pareri

cine
mda
cand
vineri, 11 februarie 2011 la 01:18:00 EET
am un vecin cu chestia cu pisici la usa lui.

totusi am dubiile mele daca chiar are pisici sau nu ori ele sunt surde.

weekend-ul omul se simte si el asa ba$tan ca are 'combina'.

si demonstreaza activ asta. macar nu le are cu 'aoleu viata mea'.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 11 februarie 2011 la 01:23:00 EET
=))
cine
mda
cand
vineri, 11 februarie 2011 la 01:33:00 EET
*in completare : eu am pisica, tocmai daia ma mir sa aibe el. stau deasupra lui iar a mea cand aude muzica aia tare(gen club in mod normal) nu stie unde sa fuga. are impresia ca e cutremur sau ceva, nu stiu, dar se ascunde si numai iese afara :(
cine
brontozaurel
cand
vineri, 11 februarie 2011 la 11:13:00 EET
Probabil sunt surde atunci. Sau de jucarie :P
cine
Florin
cand
vineri, 11 februarie 2011 la 21:12:00 EET
Am crescut ciobanesti germani. Partea buna la ei ii faptul ca-s foarte "fiabili", se adapteaza cam la orice si-s acceptabili cam la toate capitolele. Da' nu sclipesc, nici la inteligenta, nici la capitolul atasament fata de stapan, is numa in dreptul lu' "mediu". Ca si caini utilitari, is buni, insa nu-mi surade ideea de caine de companie. Da ca pazitori de blog, zic ca-s super :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)