on the verge of extinction... again

the savage

6 septembrie 2010.

Am auzit-o de multe ori cand eram mica. Si de-abia acum constat cat este de adevarata.

Salbatica. Animala. Cine sa suporte o bestie, o animala ca tine?

Ai avut dreptate, mami. Sunt ca un animal salbatic.

Oamenii stau la masa ca sa manance. Nu si eu. Prea mult nici inainte de facultate, cu atat mai putin dupa inceperea ei. Mesele in familie existau doar la sfarsit de saptamana. In rest exista apucat de mereu acelasi ceva (ceai plus piept de pui plus ceva cu cioco sau o portocala la pranz si lapte plus un ou fiert plus un mar sau o portocala seara) si zburat in fata televizorului. Acum exista doar a murdari cat mai putin posibil. Pentru ca detest sa curat. Televizor nu mai am, nu mai am nici canapea, pe scaun nu stau aproape deloc (si asta nu se refera in nici un caz doar la mancat, in fata laptopului stau mereu intinsa pe burta).

Oamenii dorm in pat. Eu dorm pe jos. Am pat dublu, dar nu-mi place, l-am urat mereu. Prefer sa dorm pe jos.

Oamenii vorbesc cu alti oameni. Eu nu. Sunt la fel de mutulica precum eram si acum mai bine de douazeci de ani. Daca cineva incearca sa intre in vorba cu mine pe strada poate sa obtina un marait agresiv plus vedere la caninii din dotare sau niste urme de gheare pe fata. Sunt timida, sperioasa si, in consecinta, extrem de agresiva. Exact ca in episodul Mouse Trouble din Tom & Jerry. E cel in care Tom face rost de un manual de prins soareci si, dupa ce il vede pe saracul Jerry ca a ajuns intr-un colt fara nici o posibilitate de scapare si ca e speriat de moarte, deschide cartea, cauta prin ea si... gaseste la capitolul V ca "a cornered mouse NEVER FIGHTS!" Asa ca sare pe soricel. Se lasa cu bataie. Bataie din care Tom iese sifonat, cu un ditamai cucuiul si cu ochii mov. "Don't you believe it!" ne spune Tom dupa asta.

4 pareri

cine
mda
cand
duminică, 27 februarie 2011 la 10:18:00 EET
tinuta nu e rea, strica fundalul. enorm.

"Prefer sa dorm pe jos."

daca te scoli la 6 in fiecare dimineata, nu tocmai.

asta din propia experienta :))

"Oamenii stau la masa"

mie\mi place sa mananc in picioare si la intervale aleatorii, lumea se uita ciudat la mine :))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 27 februarie 2011 la 10:43:00 EET
Nici eu, nici telefonul meu nu ne pricepem la facut poze. Am setat timerul, m-am dus sa scarpin ursuloiul in cap si gata.
Nu stiu care-i legatura. Si in perioadele in care ma sculam devreme in fiecare dimineata era la fel.
Eu mananc ori pe jos, ori in picioare, depinde de ce altceva mai fac in acelasi timp.
cine
mda
cand
duminică, 27 februarie 2011 la 20:35:00 EET
pai urşii erau problema după mine, nu aparatul.
nu văd conexiune.

e ceva psihosubliminal, mov e o culoare sentimentală, ataşament de urşi de pluş sau cum :D

meh, forget it.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 27 februarie 2011 la 20:42:00 EET
mov e... o culoare diferita de a altor haine pe care le aveam. si atat.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)