on the verge of extinction... again

frustrari urbane

Sunt profund impresionata de grija pentru siguranta trecatorilor. Las' ca-i suficient si atat daca tot nu reparam.

Vremea e de rahat. Daca trebuie sa existi pe undeva imbracata elegant si n-ai posibilitatea sa te schimbi la destinatie... te ia dracu'! Si nu, haina groasa si fularul chiar nu conteaza fara cinci pulovere pe sub. Nu e banc, atatea port pe o vreme ca asta daca nu exista constrangeri referitoare la tinuta. Azi, degetele mele au scapat. Nu conteaza, mai am de umblat, e inca posibil sa raman fara ele pana la sfarsitul saptamanii. Acelasi lucru e valabil si pentru nas... pentru restul fetei in general. Semafoarele ma urasc. Daca ajung la o trecere in timp ce imi aranjez ceva in geanta, sigur se face verde imediat. Daca insa ajung la o trecere in timp ce nu fac nimic cu mainile si-mi doresc doar sa ma misc dracului mai repede, sigur astept suficient incat sa ajung sa-mi pun intrebarea - "oare se uita cineva ciudat la mine daca ma apuc sa urlu ca nu mai suport?"

Ii urasc pe idiotii care au venit cu ideea de a pune gresie, marmura pe treptele diferitelor institutii. Unii se desteapta dupa o vreme, desi ma intreb cum de s-a intamplat oare minunea asta asta, si-a rupt vreun mare profesor gatul? Nu ca m-ar deranja sa o pateasca in cazul in care a avut ceva de-a face cu decizia de a pune porcaria aia lucioasa pe trepte, ba chiar imi pare rau ca nu s-a intamplat mai devreme in situatia asta. Altii nu se desteapta, asa ca eu azi m-am intrebat de patru ori daca n-ar fi bine sa urc totusi scarile in patru labe. Am ales pana la urma sa risc sa-mi las degetele in urma, agatate de balustrada metalica.

Ii urasc pe cei din aceleasi institutii care tolereaza javrele vagaboande in curte. In special pe portarii care vin cu replica aia cretina "nu musca, doar se joaca..." Ba nene, daca o sa am vreo zi cu soare afara mai libera, asa o sa vin cu un baros sa ma joc putin cu craniul tau ca am impresia ca ar suna a gol. Nu, javra n-a muscat, doar a perforat cu caninii asa, in joaca, niste nadragi si o gamba. Nu, nu proprietatea mea, ci a altui individ venit acolo. Care bineinteles ca n-a reactionat frumos si a inceput sa imparta dumnezei si morti si amenintari cu reclamatii. La care portarul si niste dame care lucrau acolo si iesisera afara la o tigara au reactionat cu "muist" si altele chiar si mai dragute. Si erau ingrijorati de moarte pentru ca saracutul latrator nu mai era de gasit dupa ce gustase din muschiuletul individului.

Ii urasc pe cei care vin cu promotii de rahat de genul "x bucati plus nu stiu ce gratis!" Azi, la covrigarie. Nu intelegeam de ce era plin de... ahem, persoane trecute de o anumita varsta care cumparau pungi pline cu covrigi. Pana cand am cascat ochii la un afis de pe geam care spunea ca la 5 covrigi cumparati dau unul mare sau 5 mici gratis. Asa ca am avut mult de asteptat la coada. Din cati eram acolo, am fost singura care a luat un singur covrig. Si bineinteles ca porumbelul alb cu care voiam sa-l impart disparuse...

Capitolul enervari de metrou. Ma enerveaza oamenii care se holbeaza la mine. Ma fac sa-mi doresc sa smulg o bara din aia de sustinere si sa le crap fiecare os. De ce dracu' se holbeaza la mine? Nu-s pictata pe fata, nu-s imbracata in roz cu dungi galbene si picatele turcoaz. In dimineata asta am vazut o dama, trecuta de 40 de ani, imbracata toata in rosu Ferrari. Nadragi rosii stramti, crapau pe ea. Bluza rosie decoltata, aproape ca se varsau sanii afara. Dracii rosii in par. Imi venea sa-i urlu ca aia ii ultima culoare pe care ar trebui sa o aleaga in conditiile in care crapa oglinda de spaima atunci cand se uita la ea. Si nu, rujul rosu nu ajuta. Deloc.

Ah, da. Noi suntem civilizati si nu vandalizam statiile de metrou. Sigur.

6 pareri

cine
BogDan
cand
joi, 24 februarie 2011 la 00:46:00 EET
Poate te admiră, Ana :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 24 februarie 2011 la 01:26:00 EET
N-ar avea pentru ce.
cine
mda
cand
joi, 24 februarie 2011 la 14:11:00 EET
" De ce dracu' se holbeaza la mine?"

nu (numai) la tine.

e un metrou, ce dracu' poti sa faci. esti intrun vagon unde ai de ales intre sa te uiti pe podea, pe geam sa vezi cabluri de curent, pe harta de statii sau in becuri. cel mai avantajos e sa te uiti la cei din jurul tau, ca sunt cei mai complecsi vizual.
cine
brontozaurel
cand
joi, 24 februarie 2011 la 14:24:00 EET
Poate ca trebuia sa bolduiesc cuvantul. Se holbeaza, nu se uita. Cu niste ochi bulbucati care par ca nu mai vad altceva decat ceea ce fixeaza. Exact asa cum se holba mama la mine cand stateam la masa (din fericire nu se intampla sa stam la masa cu totii decat cel mult la sfarsit de saptamana).
cine
mda
cand
joi, 24 februarie 2011 la 19:37:00 EET
inseamna ca faci tu ceva ciudat pe acolo prin metrou :))
cine
brontozaurel
cand
joi, 24 februarie 2011 la 20:24:00 EET
Stau. Si din cand in cand atipesc.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)