on the verge of extinction... again

queens. of rubber.

briose

Yes, we are. But queens of rubber we may be, yet we do not bow.

Ieri am avut parte de o vizita a mamei. Surpriza. Asa pe la pranz. Printre multele chestii pe care mi le-a adus (haina maro, o noua pereche de adidasi, soriceii, cu coada mutata din varful nasului acolo unde trebuie) a fost si ceva facut de ea pentru prima data: briose, facute in formele de briose pe care i le-am facut eu cadou.

briose

Arata... aproximativ bine zic eu. Au inauntru o umplutura de gem de capsuni si deasupra o dubla glazura de vanilie si ciocolata. Glazura aia de ciocolata e una din putinele chestii cu adevarat faine pe care stie sa le faca mama. Face si o crema de zahar ars super, dar ssst! sa nu afle, ca o sa ma trezesc ca primesc si asa ceva la cutie si, de fiecare data cand s-a intamplat asta... a ajuns facuta praf! Deci mai bine nu, daca tot nu supravietuieste calatoriei BV-B.

Mirosul e... mmm! Gustul e bun. Deci sunt un real succes, nu? Nu!

Sunt cauciucate. Nu chiar ursuleti Haribo deghizati in briose, dar pe aproape. Hmmm, ca si clatitele mele de anul trecut. Ca o groaza de alte rezultate ale incercarilor mele de a face una-alta in bucatarie (am facut si cartofi cauciucati candva). Daca stau sa ma gandesc bine, parca si pandispanul ei e la fel. Cred. Parca asa tin minte. De obicei imi servesc prietenii cu aripi gri cand imi trimite pandispan.

Totusi... nu m-a pocnit niciodata pana ieri. Parca se mosteneste. Ceea ce gatim noi iese cauciucat. Bine, stiu, nu chiar tot. Daca arunc o bucata de somon pe farfurie la microunde si-l las 4 minute, 2 pe o fata, 2 pe cealalta, nu imi iese cauciucat. Si nici ciocolata calda nu-mi iese cauciucata. Si nici ceaiul. Dar tot ce e mai complicat de atat... mie mi-a iesit mai mereu cauciucat. We're the queens of rubber.

2 pareri

cine
mircea
cand
miercuri, 19 ianuarie 2011 la 01:01:00 EET
Data viitoare spune-i mamei tale sa nu se zgirceasca si sa adauge in compozitie si opt-noua E-uri ca sa le faca mai buretoase.
Serios acum, n-o fi pus si o jumatate de lingurita de bicarbonat in compozitie... lucru demn de laudat in definitiv, fiindca si bicarbonatul tot E se cheama.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 19 ianuarie 2011 la 01:05:00 EET
Hmmm, din cate tin eu minte, mama pune bicarbonat :-??

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)