Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

leapsa incaltata - colectia frigiderul II

Continuarea de aici.

Si aici se incheie colectia frigiderul... Nu mi-am cumparat niciodata vreo pereche de incaltari. Toate au fost primite.

8 pareri la leapsa incaltata - colectia frigiderul II

  • cine: Florin delete comment icon
    cand:
    Faine incaltari ai. Mie-mi plac tare mult adidasii negri, foarte faini (ambele perechi) :)
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Hehe, mie imi plac mai mult cei negri din partea intai, aia cu care am fost la Maiden... si la Aerosmith si la Motorhead... si la tot Sonisphere. Sunt foarte comozi, de-aia sunt alegerea #1 pentru concerte. La Guns si la Ozzy am fost totusi cu o alta pereche... si aia foarte comozi.
  • cine: Florin delete comment icon
    cand:
    Banuiecs ca-s comozi (unde mai pui ca arata si "metalici", he he) :D
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    :D
  • cine: bogdan delete comment icon
    cand:
    Mamă, mamă, ce magazin a deschis Ana aici :))
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Nuuu... nu-s de vanzare! :)
  • cine: mda delete comment icon
    cand:
    http://i910.photobucket.com/albums/ac310/thebabydino/2010_11_Nov_misc/DSC07988.jpg

    sper ca nu tii prea mult la ele, eu le vad oribile.
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Eu le vad superbe. Probabil asta e si motivul pentru care sunt ale mele.
Da-ti si tu cu parerea

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii