on the verge of extinction... again

kiss and taste the venom

Repede, da? Fa-o repede. O sa doara. Dar o sa se termine. De data asta definitiv. Daca termini acum maine n-o sa se mai intample asta, n-o sa mai existe nimic sa-ti poata face rau. Trebuie doar sa termini in seara asta cu tot. Si apoi poti sa traiesti. Poti sa ai timp pentru ce iti place. Pentru facultate si pentru restul. E ultima data.

E ultima data. A fost ultima data si saptamana trecuta. A fost ultima data de cateva mii de ori deja. Uzura? Da, dar nu de azi, ci de mai bine de jumatate de deceniu.

Au fost unele momente atat de intense. In primii mei ani in Bucuresti. Majoritatea noaptea. Logic, stiu. In prima parte a zilei eram la facultate. Sau la birou. Nopti in care am batut zeci de kilometri. Sa stiu ca o termin in noaptea aia. Ca a doua zi n-o sa mai existe nimic sa poata sa-mi faca rau.

Imi amintesc ura, furia, disperarea, lacrimile, transpiratia. Si dupa o vreme... nu stiu. Am inceput sa spun "maine..." Am inceput sa ma simt prea obosita. A devenit prea mult. Si nu inteleg de ce. Din punct de vedere fizic eram mai puternica, nu?

Maine... Maine... Si n-am mai cunoscut alte nopti atat de intense.

Si apoi s-a intamplat minunea. Chestiune de orgoliu. Si de ura. Si apoi dependenta de senzatia aia pe care o am cand vad ca am reusit sa lovesc inapoi la fel de urat cum am fost lovita. Intr-un cuib de vipere. Joaca murdar. Cu zambetul pe buze. Saruta in timp ce te gandesti cum o sa le tragi presul de sub picioare. God, I'll make them pay...

[Cu piesa asta nu stiu exact cum s-a intamplat. A fost ceva pe fundal. Si intr-o zi m-am trezit ca imi revin obsesiv in minte bucati din ea.]

Am avut momente in care am fost cu adevarat mandra de mine la inceputul anului asta. Chiar am crezut ca s-au intors ura, furia, disperarea. Chiar am crezut ca o sa pot sa revin la modul ala de functionare.

Lucrurile s-au schimbat pentru ca nici noi nu mai suntem la fel. Oricat as detesta, oricat as incerca sa neg trecerea anilor. Nu mai am 19 ani, ci 27. Uzura...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)