on the verge of extinction... again

I have no idea how in Hell some things happen

Top... what?

But I'm too tired to care...

Prima data cand am vazut cutia in portbagaj la tati am citit... Top Cat! Mda, nimic nou. Mi-au placut la nebunie desenele (ca de altfel mai tot ce a aparut inainte de 1992 si poarta semnatura Hanna-Barbera). Le-am vazut de atatea ori incat stiu toate episoadele pe de rost.

Am mai gasit un concert Alice Cooper. Vechi. 1971. Calitatea e simpatica. In traducere, proasta. Dupa cum se poate vedea aici.

Nu-mi place sa simt ca imi forteaza altcineva mana. Probabil pentru ca de obicei cedez nervos, dau totul dracului si incerc sa-mi calmez nervii prin metode care ajung sa-mi faca rau fizic. Si nu ma opresc decat atunci cand pic lata de oboseala. Sau dupa ce chiar stric ceva. Vinerea asta... n-am cedat. Sambata si duminica nu conteaza, ar putea sa-mi ceara orice, oricum am mainile legate. Nu stiu cum o sa suport saptamana viitoare telefoanele din doua in doua ore... Si chiar daca stau cuminte si ignor, ignor, ignor... tot e neplacut sa-mi aduc aminte cat de urat am reactionat in trecut in astfel de situatii.

Exista olimpiade la materiile de la profesionale? La manevrat clesti si alte chestii asemanatoare? Vinerea asta am auzit pentru prima data asa ceva. Nu stiu daca a fost o gluma si eu nu m-am prins. De obicei nu ma prind, probabil nu beau suficient lapte... S-a apris totusi un beculet cand a zis "in tara lui Satan Basescu" - parca nu asa il chema de fapt, nu?

Sambata asta voi...

6 pareri

cine
Ionut
cand
sâmbătă, 15 ianuarie 2011 la 22:49:00 EET
da, exista olimpiade si sunt mai ale dracu decat alea pe care le credem noi importante, gen roamana/mate.

eu am facut parte dintr-o comisie din asta de olimpiada pentru SAM (scoala de arte si meserii). baietii la constructii, fetele la croitorie.

au avut proba scrisa ca la orice olimpiada. 3 ore si o multime de subiecte grila si sinteza. definitii & stuff.

dupa au avut de facut un ... desen pe hartie. stiu ca fetele au vaut de facut o camasa. cu masuri si tot ce trebuie ... era ceva gen geometrie din cls a 8 a. unghiuri, drepte, raze si tot asa.

dupa am inteles ca au si parte practica gen sa coasa ceva. baietii nu stiu ce au avut la faza 3. deci complicat. unu dintre baieti a iesit locu 3 pe tara si putea intra la fac de constructii buc fara examen. doar ca n-a luat bac-ul. cine stie ce-i rezerva soarta, dar e usor nedrept ce a patit. ca nu stie eminescu si carpatii meridionali e una, dar poate ar fi fost un inginer bun. poate va fi.

intamplare auzita atunci. cica pe vremea lu ceausescu se punea mare accept pe olimpiadele astea practice (vezi filmul liceeni) si cica la o scoala profesionala aveau un profesor care arata mai tanar si cum nu aveau pe cine sa trimita il puneau pe asta sa-si rada mustata, ii faceau carnet de elev si il trimiteau si lua locu 1 pe tara. faza reala, de la mine din oras ... acum e sub de gluma, dar sigur a fost pe bune. gen gimnastele care erau trecute mai mari in acte.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 ianuarie 2011 la 00:55:00 EET
Interesant, asa am aflat si eu ceva nou :D
cine
krossfire
cand
duminică, 16 ianuarie 2011 la 19:01:00 EET
Ionut: Asta se intampla si la olimpiade normale pe la inceputul anilor 90'! (trimis profi sub acoperire pentru ca liceele de tara sa aiba olimpici!)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 ianuarie 2011 la 22:31:00 EET
Aflu ceva nou in fiecare zi... :)
cine
mda
cand
luni, 17 ianuarie 2011 la 16:29:00 EET
oho, mai lipseste atunci cand d'nu primar din toata binevointa(buzunarul) lui da o mica spaga la profesorul satului sa se duca in locul lui la dat examene, fie de proba daca mai e bun de primar, fie ca sa creasca in functie(comuna, oras, deputat,parlament, etc.)
cine
brontozaurel
cand
marți, 18 ianuarie 2011 la 14:42:00 EET
Nu stiu de ce, dar cred ca si asta s-a intamplat deja. :-"

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)