on the verge of extinction... again

forever chasing the ghost of my former self

Gandurile mele sunt fum. Multe bucatele, in diverse limbi, isi schimba des directia, au o forma greu de conturat. Si eu nu ma pricep sa ma exprim. De cele mai multe ori mi-e destul de greu sa spun/ sa scriu ceva.

Cateodata imi gasesc cuvintele printre versurile unei piese. Stari pe care le-am trait, dar n-am fost niciodata in stare sa le descriu. Asta din titlu am auzit-o in seara asta. Si ma sperie. Pentru ca o simt prea cunoscuta. Am multe momente/ perioade in care imi urasc viata la momentul / in peroada respectiva, dar am avut si multe momente/ perioade in care am fost foarte fericita. Adica foarte multumita de ceea ce eram atunci. Si in perioadele proaste as face orice ca sa devin din nou ceea ce am fost. Uneori nici macar asta nu e suficient. I tried my best and failed...* Nu-mi convine, dar adevarul e ca m-am degradat odata cu trecerea timpului. Fizic, mental, moral. Nu pot sa ma transform in ceea ce am fost candva. Si chiar daca as putea, nu doar eu m-am schimbat. S-a schimbat si mediul in care traiesc. Stiu. Stiu. Si cu toate astea, tot ceea ce fac are un singur scop - sa redevin ceea ce eram in momentele bune.

Au iesit scantei. Oamenii termina o facultate, se angajeaza, se casatoresc, toarna copii, cu alte cuvinte isi fac un rost in viata, bla, bla... Lasand la o parte faptul ca sunt disperata sa ma simt angajabila (ca acum daca incearca cineva sa vorbeasca cu mine ii sar cu ghearele la gat, atat de antisociala am ajuns), eu nu-mi doresc nimic din celelalte (da, bine, am si terminat o facultate, da' pe-a doua n-am terminat-o). Nu-mi doresc normalitatea altora. E unul din principalele motive pentru care urasc oamenii. Ma deranjeaza normalitatea lor. Mi-e frica ca ar putea incerca sa mi-o bage pe gat. N-o vreau, nu! Uneori ma gandesc ca nu vreau sa cresc, alteori ma gandesc ca nu m-am maturizat. Nu e vorba de desene animate, animale de plus, de faptul ca nu fumez, nu beau cafea sau de fascinatia pentru ciocolata. E vorba de faptul ca inca visez la unele din chestiile fantastice la care visam cand eram mica. De faptul ca inca imi doresc chestii imposibile. Si mai mult, imi cheltui toata energia ca sa incerc sa le fac posibile. Si apoi sunt prea obosita pentru orice altceva.

Prea obosita si ca sa termin postarea asta...

* Uneori se intampla si invers. Adica sa asociez o bucata dintr-un gand cu o piesa in care se gasesc acele cteva cuvinte. De-aia in timp ce scriam toate tampeniile de mai sus mi-a venit in minte piesa asta - I tried my best and failed.... Si asta - growing up.

4 pareri

cine
Ink
cand
vineri, 7 ianuarie 2011 la 15:21:00 EET
intrebare asa de baraj, tu diferentiezi intre autosugestionare, stereotip, traditional si comun?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 7 ianuarie 2011 la 16:09:00 EET
???
cine
Ink
cand
vineri, 7 ianuarie 2011 la 22:18:00 EET
[Oamenii termina o facultate, se angajeaza, se casatoresc, toarna copii, cu alte cuvinte isi fac un rost in viata]...[Nu-mi doresc normalitatea altora]

Nici sa nu ti-o doresti. Adica vrei sa zici ca nu te poti realiza in viata pentru ca nu poti urma o schema sociala comuna?

Majoritatea alora de mai sus pot fi facute aleatoriu, pana la o anumita varsta.


Mai ales ca nimeni nu te obliga la facultate/'casatorie'/copii si nici nu duc la o realizare in viata. Depinde cum le vezi. Eu am impresia cum ca daca tot intram toti in groapa, nu vad realizarea. Ma rog.

[ Nu e vorba de desene animate, animale de plus, de faptul ca nu fumez, nu beau cafea sau de fascinatia pentru ciocolata]

Astea nu au absolut nimica de a face cu maturitatea.

[Lasand la o parte faptul ca sunt disperata sa ma simt angajabila]

Asta e sarcasm sau te contrazici cu

[Inca nu m-am angajat si sunt neangajabila. Nu atat de mult din cauza faptului ca am cartea de munca la Timisoara si dracu' stie cum o mai obtin, cat din cauza faptului ca nu ma vad facand fata unui loc de munca]


hmm. I think I've trolled' over here.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 7 ianuarie 2011 la 22:30:00 EET
Nu. Poate nu s-a inteles. Altii sunt de parere ca trebuie facute toate astea in viata. Am zis ca au iesit scantei. Si eu am protestat. Violent. Poate nu atat de violent pe cat mi-as fi dorit... totusi schimbul era cu o persoana care are probleme cu inima. Problema este ca ma simt obligata. E un fel de santaj, sa nu supar persoane care ar putea... na, de la o suparare din asta.

Toate alea pot sa aiba sau nu legatura cu maturitatea. Nu conteaza. Adica pe mine nu ma intereseaza. Dar pentru altii (si pentru mine atunci cand eram mica - not anymore) au legatura cu maturitatea.

Si nu vad unde e contradictia cu postarea anterioara. Mi se pare ca spun exact acelasi lucru. Ma simt neangajabila. Mi-as dori ca lucrurile sa stea altfel, dar... ma simt asa pentru ca eu chiar sunt neangajabila. N-as face fata unui loc de munca. Nu cand nu pot sa tolerez prezenta altora in jur.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)