on the verge of extinction... again

da, cainii vagabonzi ataca doar cu motiv

Intersectia Iuliu Maniu cu Vasile Milea. Adica pe langa una din gurile de metrou de la Politehnica. O dupa-amiaza oarecare de ianuarie mai calduros decat e ianuarie de obicei.

Se da una bucata Ana, blindata intr-o haina cu n buzunare umplute cu n^2 prostii - chei, acte, telefon, Touch Hand Gel Antibacterial, cutter, termometru, soricel, cartela metrou, servetele Kleenex cu aroma de mandarine, pix, hartiute... In fata ei, una bucata tip inalt, elegant, pardesiu negru, pantaloni negri, inceput de chelie, geanta din aceea de laptop in mana stanga.

Si una bucata javra slabuta privita cu real interes de Ana. Interesul fiind pentru securitatea gambelor proprii, desigur. Javra care la randul ei il privea cu un real interes pe tipul din fata Anei. A asteptat sa treaca pe langa si apoi a sarit si a apucat cu coltii de geanta. Tipul a balansat geanta si javra a cazut. Si a facut cativa pasi in spate. Iar Ana a facut niste ochi...

Javra agresiva. Fara motiv. Coborand la metrou, l-am depasit pe tip. Nu era tigan, nu putea. Si proasta javra. Aia era geanta de laptop. Sigur nu i-a mirosit a pui rotisat. De ce dracu' sa sara sa apuce de ea. Stiu, unii caini latra la masini. Dar pana acum n-am vazut niciodata un caine sa sara sa muste vreo teava de esapament.

Nu, nu vreau. Nu vreau sa mai impart orasul cu caini vagabonzi. Am mai spus-o si inainte, sunt pentru eutanasierea cainilor bolnavi de pe strazi. Imi plac animalele, sunt nebuna dupa unii caini, dar nu-i suport cand arata in halul ala si se comporta asa.

Ah, da. Pe langa javrele schiloade de pe strada, mi-ar placea sa-i vad eutanasiati si pe aia care le-au abandonat sau si-au facut un obicei din a le da mancarea lor stricata, da' nu le iau acasa ca nu isi permit. In primul rand pentru ca se dau iubitori de animale. Asa cum vad eu lucrurile, pentru ei cainii aia valoreaza exact cat mancarea lor stricata. Si nici un ban in plus.

8 pareri

cine
mircea
cand
miercuri, 19 ianuarie 2011 la 14:48:00 EET
Ce dreaq faci cu cutterul si cu gelu' ala in buzunar? Arme conventionale si arme chimice? :-)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 19 ianuarie 2011 la 16:01:00 EET
Gelul e pentru curatat mainile. Sa nu pun pe covrig ce-am luat de pe tomberon. De cutter am uneori nevoie pentru hartii, cabluri...
cine
mda
cand
miercuri, 19 ianuarie 2011 la 21:06:00 EET
gelul e cumva alcool pentru spalat pe maini?

cat despre caini... eu am fost muscat de 4 caini vagabonzi timp de 3 ani consecutivi, parca.

nu cred ca poti reusi o performanta mai mare :))
cine
brontozaurel
cand
joi, 20 ianuarie 2011 la 23:23:00 EET
Cam da, in mare e etanol, glicerina, parfum si apa distilata.

Cam la fel iese si la mine daca e sa-i iau pe toti cei care au apucat cu coltii. Unu' singur a reusit insa sa treaca de echipamentul din picioare (adica doar blugi in situatia aia, adidasii se terminau la glezne) si mi-a lasat o amintire de care n-am scapt nici acum, dupa aproape 3 ani. In rest, am avut botine suficient de inalte.
cine
krossfire
cand
luni, 24 ianuarie 2011 la 10:41:00 EET
Mda, de dimineata ma latra un caine care nu era din zona blocului...s-a repezit spre mine, i-am declansat electrosocul in fata si s-a tirat. O baba de mai incolo incepe sa comenteze: pai vezi, daca-i sperii..de-aia sar.

Eu as eutanasia si cativa pensionari daca tot suntem la capitolul ala. Am mai scris pe blog cum pensionarii bucuresteni mi-au taiat orice urma de mila si respect pentru batranii pe care cu alte ocazii ii ajutam benevol.
cine
brontozaurel
cand
luni, 24 ianuarie 2011 la 13:24:00 EET
Adica dupa ea trebuia sa-l lasi sa te guste :|
cine
Anonymous
cand
luni, 31 ianuarie 2011 la 15:04:00 EET
McGyver :D
cine
Unknown
cand
marți, 10 septembrie 2013 la 17:33:00 EEST
N-ai vazut sa muste teava de esapament? Am vazut eu un clip la TV unde un caine smulgea numarul din fata de la o masina! E o MAAAAREEE greseala lasarea animalelor pe strazi!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)