on the verge of extinction... again

call me dumbo

Dumbo

Oh, wait! You'd have to call me first!

Acum trei zile mi-ai zis ca o sa vorbim. Acum doua zile la fel. Si ieri la fel. Si azi la fel. Ma gandesc sa-mi schimb numele. Cum suna Dumbo? Ma numesc Dumbo. Ar fi corect. Am urechile cat Dumbo acum. Asa s-au lungit de la cat am asteptat sa ma suni.

Ironic. Am avut momente in care chiar aveam nevoie de cineva. M-am gandit chiar sa ies in strada si sa pic in fata unei masini. Zile in care de dimineata pana seara n-am putut sa mananc nimic pentru ca iesea inapoi afara. Nu mai puteam de frica...

Telefonul a venit tarziu. Deja nu mai doream decat sa fiu singura. Si a doua zi la fel. Si nu doar unul. Doua, trei, patru, cinci. Unde ati fost cu o zi in urma? Ah, da...

Nu, mersi. Nu e important. Nu te priveste, oricum. Nu cer ajutor usor. E degradant. Daca o fac, sunt chiar disperata. Daca simt posibilitatea unui refuz, ma retrag inainte sa zic ceva. Si da, te urasc. Pentru ca, in momentul ala, mi-ai negat dreptul la viata.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)