Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

call me dumbo

Dumbo

Oh, wait! You'd have to call me first!

Acum trei zile mi-ai zis ca o sa vorbim. Acum doua zile la fel. Si ieri la fel. Si azi la fel. Ma gandesc sa-mi schimb numele. Cum suna Dumbo? Ma numesc Dumbo. Ar fi corect. Am urechile cat Dumbo acum. Asa s-au lungit de la cat am asteptat sa ma suni.

Ironic. Am avut momente in care chiar aveam nevoie de cineva. M-am gandit chiar sa ies in strada si sa pic in fata unei masini. Zile in care de dimineata pana seara n-am putut sa mananc nimic pentru ca iesea inapoi afara. Nu mai puteam de frica...

Telefonul a venit tarziu. Deja nu mai doream decat sa fiu singura. Si a doua zi la fel. Si nu doar unul. Doua, trei, patru, cinci. Unde ati fost cu o zi in urma? Ah, da...

Nu, mersi. Nu e important. Nu te priveste, oricum. Nu cer ajutor usor. E degradant. Daca o fac, sunt chiar disperata. Daca simt posibilitatea unui refuz, ma retrag inainte sa zic ceva. Si da, te urasc. Pentru ca, in momentul ala, mi-ai negat dreptul la viata.

nici o parere la call me dumbo

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii