on the verge of extinction... again

amintiri si frustrari

sandale

Amintiri ale unor momente bune. Sau proaste. Frustrari legate de programare. Sau de alte chestii.

Acum cateva seri. Tocmai iesisem de la dus. Se stie ca noua (vampirilor - da, inca am dificultati cand vine vorba de gasit struguri, si pe unde gasesc sunt 12-17 lei kilogramul) nu ne place lumina, asa ca prin casa era intuneric. Am tras sertarul imens de sub pat (ala cu lenjerie, sosete, fulare, caciuli, prosoape) cu degetele de la picioare. Si m-am apucat sa culeg din el. Tot cu degetele de la picioare, tot pe intuneric.

Aproape ca am devenit lichida in momentul in care mi-am vazut sosetele alese pe nevazute. Sosetele alea verzi. Am eu chestia asta. Asocieri. Momente si lucruri. Sosetele pe care le purtam intr-un anumit moment... Ciocolata descoperita in ziua in care... Pixul folosit atunci cand... Parfumul folosit cu ocazia... Rochia purtata in data de... Tin minte ce am purtat la absolut toate zilele de nastere la care am fost in liceu. Tin minte ce am purtat la absolut toate concertele la care am fost. Si asa mai departe.

Tot acum cateva zile. Ma jucam cu puloverul albastru (pe care l-am purtat la revelionul 2000-2001) in timp ce am trecut prin fata oglinzii. Si m-a pocnit o alta amintire. Tot dintr-o perioada buna. Si tot o amintire a unei atingeri.

Dau des cu ochii de cicatricile de pe picioare. Si imi amintesc de ultima data cand am patit-o. Toamna lui 2007 - inceputul lui 2008. In mod repetat atunci. Alea de atunci s-au dus. Le-a luat mult timp, dar s-au dus. Dar acum am altele noi. Si oricat de multa grija as avea acum, oricat mi-as jura ca n-o sa mai fiu asa neglijenta... tot nu pot sa le fac sa dispara ca prin minune. E valabil pentru toate celelalte consecinte ale neglijentei mele. Si e frustrant.

Sandalele din poza de sus. Sursa altor frustrari. Ma simt groaznic de vinovata. Ca exista. Si ca mie nu imi plac. Mama si-a stricat sandalele de la nunta ca sa mi le faca. Adica a luat talpile de la sandalele pe care le-a purtat ea la nunta. Si restul e ceva care cica e la moda. Doar ca mie nu-mi plac deloc. Nu-mi plac tocurile cui. Cu exceptia sandalelor rosii care au un toc mai gros si mai patratos, absolut toate sandalele mele au talpa in continuarea tocului. Si nu-mi place nici modelul prea incarcat. Asa ca acum ma simt vinovata ca si-a stricat sandalele de la nunta ca sa-mi faca niste sandale care mie nu imi plac deloc...

Oricat de sugestiv ar fi, nu folosi % in denumirea fisierelor! Multi draci. Mult timp tocat. Si problema nici macar nu provenea de la functia mea pe care am tot modificat-o in draci timp de cateva ore bune.

E valabil cam pentru orice de ceva vreme... aproape un an si jumatate? Dau tot ce am mai bun... si nu vad nici un fel de rezultate. Si imi vine sa urlu. Merg din esec in esec si nu visez decat... ca poate am noroc intr-o zi si da un camion peste mine.

7 pareri

cine
scipio
cand
vineri, 14 ianuarie 2011 la 10:31:00 EET
Norocul tau va fi ghinionul camionagiului.

Esti sigura ca vrei sa tii in preajma toate lucrurile alea care nu iti plac, nu le folosesti, iti desteapta asocieri care mai de care, etc?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 14 ianuarie 2011 la 11:57:00 EET
Cine a zis ceva de lucruri care nu imi plac?
cine
scipio
cand
vineri, 14 ianuarie 2011 la 13:04:00 EET
Aah. Ai dreptate. Am presupus. Gresit.
cine
Mda
cand
vineri, 14 ianuarie 2011 la 22:49:00 EET
'io m-am cam pierdut.

Spui ceva de programare.

Schimb la ceva de struguri. Dupaia de intuneric in casa. Ai continuat cu un sertar. Ti-ai adus aminte... nu mentionezi ce, dar mentionezi ca ai capacitatea de a iti aduce aminte. Niste sosete verzi ti-au atras atentia. E bine de stiut ca erau sosete si ca erau verzi, dar nu de anume ti-au adus aminte.

Dupaia probai haine in oglina.

Faci un leap in timp ca sa dai de inteles ca ai facut bataturi, din cauza ca ai facut [???] cu sandale(?)

Textul de mai jos ar avea sens daca ziceai ca mama ta si-a dat tocurile de la sandalele ei ca sa repare o pereche de a ta, nu? Eu inteleg ca mama ta si-a scos niste tocuri de la ea si le-a dat pentru sandalele din poza. Poza are de vazut cu bataturile? Sau e total alt subiect?

Ti-a dat tocurile pentru ca cele vechi erau tocite, sau ca le faci asa o modificare ca cica arata mai bine?

Revii la programare.

Spui ca mergi din esec in esec : ce naiba are de vazut ca nu gasesti struguri cand vrei sa mananci, cu niste reguli de programare, bataturi, o oglinda, sandale si un camion?

Nea Gigi camionistu manca struguri in camion, pe scaunul alaturat era nevasta cu sandale. Fiind cald vara, facuse bataturi. In timp ce femeia se gandea la programarea de la doctor de maine, cu menopauza; Gigi se uita in oglinda retrovizoare si vede cum un posibil fraierica care vrea sa isi depaseasca va realiza ca actiunea lui va fi un esec.

Constructiv, ah?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 14 ianuarie 2011 la 23:24:00 EET
@Scipio: De hainele pe care le asociam unor perioade urate am scapat in vara lui 2009. Poate nu a fost o chestie prea desteapta... pentru ca a venit o perioada proasta si nu mai am cu ce sa ma imbrac. Intr-un fel. Am un munte de haine, dar nu vreau sa le "stric" = sa asociez amintiri neplacute peste cele bune. Cosmeticele se termina. Ciocolata si mai repede. Unele lucruri le pierd. Amintirile raman oricum.


@Mda: Hai sa clarificam cateva lucruri. Nu ma laud cu capacitatea de a-mi aduce aminte. Mai degraba imi e rusine de chestia asta, pentru ca eu nu vad faptul ca imi aduc aminte atatea ca pe ceva pozitiv. As putea face ceva mai bun cu creierul, dar nu, eu trebuie sa retin toate tampeniile. Dracu' stie de ce. Eu stiu doar ca mi-ar placea sa nu-mi amintesc atatea.

De ce mi-au adus aminte sosetele verzi nu am de gand sa scriu pentru toata lumea. Cine ma cunoaste stie despre ce este vorba.

Nu probam haine in oglinda. Am trecut prin fata oglinzii de pe hol in timp ce trageam de pulover. Nu stiu exact de ce trageam de el, probabil pentru ca eram agitata... ca de obicei.

Nu e vorba de bataturi ci de niste taieturi. Cum s-a intamplat nu conteaza. Nu are nici o legatura cu sandalele. Sandale oricum nu port niciodata in perioade proaste.

Nu e vorba de o pereche de sandale stricate. Nu am stricat pana acum nici o pereche de sandale. Mama a vrut sa faca o pereche de sandale noi. Eu nici nu le-am probat pentru ca nu mi-au placut cum arata.

In caz ca te intrebi, da, mi-a picat prost comentariul pe care l-ai lasat. Fericit?
cine
Mda
cand
duminică, 16 ianuarie 2011 la 02:39:00 EET
sorry m'am, troll happens.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 ianuarie 2011 la 22:31:00 EET
grr...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)