on the verge of extinction... again

i'm not a blogger

Gata, am zis-o. Nu stiu ce mi-a venit. Asa pur si simplu. Atipisem in timp ce scriam alta chestie pe care am sters-o pana la urma. Si m-a pocnit un gand amuzant. Multe din postarile de pe aici n-au iesit asa cum intentionam. Uneori m-am apucat plina de draci sa scriu ceva. Si am adormit dupa trei paragrafe. Si cand m-am trezit am dat click pe Publish Post. Ca se dusesera dracii pe moment, da' erau genu' de draci care revin (hint, hint... caused by interacting with certain people). Si oricum esentialul era in alea trei paragrafe, iar eu is aia aproape corijenta la literatura, deci de imbunatatit scriind mai mult nu se pune problema. Alteori m-am apucat sa scriu despre ceva si am deraiat. Si am ajuns sa scriu despre altceva. Si-am dat Publish Post pentru ca in momentul ala ajunsese sa ma roada mai tare decat gandul initial.

Si apoi m-a pocnit gandul - "I'm not a blogger if I do that - real bloggers have a plan." Si apoi mi-am amintit. De mutra mea reflectandu-se in ecranul laptopului. Cute pe nas si pe sprancene. Caninii dezveliti. Reactia mea la inca un articol despre blogging, bani din blog. Sau poate la inca un articol despre ceva concurs. Sau poate despre facebook. Ma durea fix in piciorul prost sudat al biroului (ca ala nu-i al meu) de chestiunile astea, dar am dat bot in bot cu genul asta de articole atat de des in ultima vreme incat cred ca incep sa devin alergica. Stiu, sunt imatura. E reactia aia de respingere pe care o au copchii atunci cand li se indeasa in fata ceva ce refuzasera.

Dar asta sunt eu. Imatura, imprastiata. Si vreau sa citesc parerile oamenilor despre... diverse. Elegant sau vulgar exprimate. Sau ganduri, povestiri amuzante. Si nu ma deranjeaza sa mai aflu ce se mai intampla pe lumea asta. Chiar daca de cele mai multe ori am o reactie de "vai, sa-mi trag palme!" Si ma atrag ca un magnet muzicile. Sau vreau sa vad cum unii iau un subiect, il intorc pe toate fetele, il fac bucati si il studiaza. Mda, stiu, eu am prostul obicei de a face bucati si chestiile cat se poate de materiale. Chiar daca ma trezesc cu bucati "in plus" dupa ce le asamblez la loc. Uof, inginerii astia, nu? Si cred ca iar am deraiat, nu?

Si intre timp m-am plictisit. Si mi-a trecut... ce-o fi fost ce ma pocnise cand am inceput sa scriu asta. Totusi... in momentul ala aveam in cap piesa asta (bineinteles, din cauza cuvantului cel mai des folosit - the 'f' word). Ar fi fost pacat sa n-o pun, daca tot era in tabul urmator...

Sweet dreams!

1 parere

cine
Anonymous
cand
miercuri, 12 octombrie 2011 la 20:35:00 EEST
"aia aproape corijenta la literatura"? Incredibil! Scrii foarte bine, domnisoara! Evident ca de imbunatatit nu se pune problema; e deja optim! Mie-mi place grozav! Da, avem viitor. Speranta nu-i pierduta. Generatia Domniei-Voastre este clar mai buna decit a noastra! Cu permisiunea Domniei-Tale, LStefan.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)