on the verge of extinction... again

si totusi, lipsesc sandalele cu toc cui

Da, e dement. Nu i-am apreciat vreodata glumele facute prin interviuri. Mi s-au parut tampite, m-au facut sa ridic din sprancene si sa dau click pe acel "x" din dreapta sus. Acelasi lucru il pot spune si in cazul celorlalti din Stone Sour sau Slipknot. Documentarul de pe Voliminal nu m-a invatat nici macar cum se desfunda buda, in caz ca voi avea vreodata nevoie (daca totusi e prezenta rezolvarea pe acolo, e cu siguranta dupa minutul la care eu am adormit de plictiseala). Mi-a aratat doar ca se poate infunda si ca poate sa dea pe afara. Mersi, asta stiam deja.

Dar m-a amuzat alegerea costumului de Halloween de anul asta.








De aici. Si un clip (vai, ce tare e fundita aia neagra de la spate):


UPDATE: De Craciun a mai venit cu ceva:


You know where to stick those jingle bells...

2 pareri

cine
krossfire
cand
miercuri, 10 noiembrie 2010 la 07:31:00 EET
What the hell is that :P ? Did Lazy Town grow a dick ?
cine
bogdan
cand
joi, 11 noiembrie 2010 la 13:35:00 EET
Greu de comentat ceva :)) Chiar foarte greu!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)