on the verge of extinction... again

idealul ar fi festina lente

M-am apucat de curatenie. Cam din toate punctele de vedere.

Si oscilez. Intre momentele in care ma simt bine pentru ca fac asta si intre momentele in care imi vine sa urlu, sa dau cu pumnii si cu picioarele in pereti si in orice altceva mai nimeresc pentru ca nu se vad nici un fel de rezultate.

They were the coolest thing back then... Am facut rost de concertul asta. Oakland, 21 iulie 1979. O sa ma uit dupa ce termin de scris. A fost penultimul concert inainte sa plece Joe Perry. Sunt moarta dupa concertele lor din perioada '76-'79. Si in noaptea asta am mai facut rost de doua... si de o a doua jumatate dintr-un al treilea.

Si de alte concerte. Si asa imi umplu iar hardul. Recunosc, e mult mai usor de curatat de DVD-uri cu concerte decat de serii de desene animate. Toata munca pe care o fac in cazul asta este sa dau copy-paste unui autorun.ini si unui logo.ico si sa creez un folder XTRA in care sa pun imagini de la concert, un fisier text cu setlistul + alte cateva informatii despre concert. Pentru un DVD cu episoade dintr-o serie de desene animate trebuie sa fac un autorun.exe. De o bicei, o fereastra cu lista de episoade si un buton de play pentru fiecare. Daca e vorba de episoade scurte si imi incap vreo 65... aproape ca turbez dand copy-paste la numele fisierelor. Plus includerea de imagini si de alte informatii ca si pentru concerte. E bine, pentru ca, incet-incet, in felul asta m-am transformat intr-o mica enciclopedie si mi-am construit niste colectii frumoase. Nu e bine ca pierd mult timp asa. Dar totul trebuie sa fie facut frumos, standardizat la mine. Am etichete pe cutiile de incaltari. Culorile etichetelor difera in functie de tipul de incaltari din cutie. De mai bine de zece ani imi tin hainele in pungi de plastic etichetate. Si sunt aranjate pe rafturi in debara in functie de anotimp, tip de imbracamite si culoare. Imi tin instrumentele de scris aranjate in functie de tip si culoare. Intodeauna aranjez la fel paharele pe raft sau animalele de plus pe pat. Imi sortez discurile dupa continut - Music (cu subcategorii: Aerosmith, Alice Cooper, ...), Documentary (cu subcategorii: astronomy, history, ...), Cartoon (cu subcategorii: Hanna-Barbera, Disney, ... si Scooby-Doo, ca Scooby e mai special, are subcategorie proprie... strict pentru ca am peste 50 de bucati doar cu el), Documents, Software (ultimele doua fara subcategorii, ca nu mai sunt chiar cu sutele si miile). Si apoi dupa an.

2 Octombrie. Bum, incendiu, lucrurile din baie topite, fum, cenusa. Sambata trecuta. Descoperire neplacuta: plin de cenusa, negreala pe pungile hainelor din partea de sus. In partea de sus am hainele de iarna. Si cum la mine se exclude curatenia doar in partea de sus din motive de gravitatie (ce cureti de sus pica in jos), m-am apucat de curatat absolut toata debaraua. Munti de haine. M-am si speriat cand mi-am vazut doar tricourile pe birou. Nu stiu, parca in debara pareau mai putine. Cateva din pungi le-am sters. De majoritatea mi-a fost scarba. Au zburat in ghiozdan. Si de acolo o sa zboare la tomberonul de plastice de la capatul blocului. Si am imbracat hainele in pungi noi. Mi-am spalat toate gentile - hmmm, aproape 30? Acum am numai genti atarnate in baie si pe hol. Si am aruncat la chestii in draci. Felicitari gasite prin genti, pixuri moarte gasite prin genti, o oja in varsta de 12 ani gasita uitata intr-o geanta, umerase de plastic pe care am primit inapoi de la spalat unele haine. Timid, am mai facut ceva curatenie si prin alte parti ale casei. Au zburat pliante, plicuri, cutii de diverse.

As vrea sa ma curat si pe mine... si nu ma refer la dus...

Mi-ar placea sa cred ca imi ia ceva mai mult timp pentru ca si fac totul asa cum trebuie. Dar nu simt asta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)