on the verge of extinction... again

asemanari sinistre

La telefon. Cu tati. Nu mai tin minte despre ce si nici nu conteaza. Si la un moment dat imi spune...

"Doamna mama e pe aici prin jur cu un biscuite cu gem pe el..."

In acelasi timp, in Bucuresti, in bucataria mea.

Sinistru...

PS - Si tocmai mi-am adus aminte de videoclipul asta - "irritate all the ones who hate..." Se potriveste perfect... Iar eu sunt perfect de acord cu comentariul ala care spune "damn this band for changing style..."

2 pareri

cine
Ciprian Faur
cand
miercuri, 3 noiembrie 2010 la 10:18:00 EET
Ana, vezi ca mi-am schimbat adresa de blog, acum este: metalbelieve.blogspot.com (nu de alta, dar esti unul dintre cei 3 cititori fideli ai mei si nu imi permit sa te pierd :))
Si totusi, nu te atata un Helloween? stiu ca albumul nou nu e asa de bun, but still...macar ai sansa sa-l ti in brate pe Andi Deris:)
In alta ordine de idei, pe 2 Februarie 2011 la Budapesta vin zeii...ACCEPT!!! Nu am avut bani sa-i vad anul acesta la Bucuresti, dar la Budapesta ma duc!
Nenea Malmsteen inca vad ca nu vine prin Wuropa, dar, daca te consoloeaza cu ceva, fratiorul lui mai mic, alde Joe Satriani, vine pe 8 Noiembrie la Budapesta, cele mai scumpe bilete sunt la 140 RoN.
Eh, si ca astia inchei, nu de alta, dar trebuie deja sa-ti faci buget pe anul viitor:)
Pe 21 Ianuarie 2011 la Belgrad e mare concert: NILE + MELECHESH + DEW-SCENTED + ZONARIA, 27 Euro intrarea.
Deci sa ne rugam Mosului pentru un Craciun mai consistent financiar?
Take care
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 3 noiembrie 2010 la 15:44:00 EET
Nope, nu ma mai tenteaza Helloween... si nu ma mai tenteaza nimic altceva

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)