on the verge of extinction... again

great...

Noiembrie 2009, incepe sa imi picure apa de la o teava. La putin timp dupa trece si tati pe la mine si il rog sa o inlocuiasca. Doar ca el constata ca nu picura nimic. Grozav, sunt nebuna. Si teava nu e inlocuita. Dupa incepe sa picure iar... mai tare.

Sesiune, asa ca inchid apa de la robinetul de sub chiuveta ca sa nu-mi mai ajunga la teava aia. Doar ca intr-o zi se strica robinetul. Chem instalator sa vada care-i treaba, imi spune ca e ok teava pe care o am cumparata sa o inlocuiasca pe aia, vorbesc cu seful de scara, reusesc sa-l conving sa opreasca apa a doua zi cand urmeaza sa vina instalatorul sa o inlocuiasca. Instalatorul ma anunta ca nu mai poate sa vina atunci cand stabilisem, eu imi zic da-o dracului, imi iau pastile de banii aia, nu mai am nervi sa curat dupa oameni intrati incaltati prin casa. La putin timp dupa nici nu mai curge deloc. Povestea se repeta de trei ori.

La zece luni dupa ce am vazut pentru prima data ca a inceput sa picure apa de la teava aia. Apa calda e oprita cateva zile. Dupa ce revine, constat ca picura iar. De data asta la modul imi umple galetusa in 20-30 minute.

In dimineata asta ma simt ca dracu', de-abia pot sa ma ridic la verticala, prin casa merg in patru labe, mi-e frica sa ies din casa pentru ca mi-e prea rau. Asta in ciuda faptului ca am ceva probleme care trebuie rezolvate si tot trebuiau rezolvate de sase ani si de data asta s-a terminat definitiv daca nu le rezolv in urmatoarele zece zile. Mai am 2 lei pentru urmatoarele 2 saptamani. As putea sa ma imprumut. Nu am timp de pierdut aiurea si nu mai rezist fizic sa se repete povestea cu chemat instalator, ramas in plop si luat pastile de banii aia. Nu.mai.pot.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)