on the verge of extinction... again

wish it felt like revenge...

... but it does not...

Sambata, ora 20. Imi pleaca trenul. Teoretic. Duminica, ora 21. Incepe concertul. 25 de ore. O sa mi se para groaznic de lungi. Si drumul de intoarcere la fel.

Mi-e foarte frica. Si nu e vorba de drumul la Cluj. E vorba de viata in general. Inca nu stiu cum o sa ma descurc, ca adult. Ceea ce sunt. Desi vreau si nu vreau sa fiu. Dar cand fac unele chestii sau cand vad unele chestii asa ma pocneste ca am 26 de ani. In dimineata asta ma jucam cu sosetele din picioare. Si mi le-am tras cumva in jos si mi-am vazut gleznele. Si venele de pe exteriorul gleznelor. La dracu', sunt asa... vizibile... Nu aratau asa acum zece ani. Ma.degradez. Fizic. Si ma omoara asta.

5 pareri

cine
Altu
cand
vineri, 13 august 2010 la 08:33:00 EEST
De ce-au brontozaurii gâtul lung? Să poată ridica capul sus. Dar sus.

În altă ordine de idei, 26 is the new 50, şi eu am 26 şi mă simt uneori la fel de ruginit. Ah, şi la fel de derutat. Văd oameni la vârsta mea un pic mai angajaţi, un pic mai căsătoriţi, cu o oarecare direcţie în viaţă. Mama ei de viaţă, e clar c-am greşit pe undeva, dar cică n-ar fi târziu.
cine
DeMaio
cand
vineri, 13 august 2010 la 11:57:00 EEST
Măi, ăştia care aveţi 26 şi vă simţiţi ruginiţi! Eu la 37 ce să mai zic? Uite ce zic: nu sunt multe persoane de 22 de ani în forma mea, şi spun asta din toate punctele de vedere posibile, inclusiv fizic, că practicăm fotbal o dată pe săptămână! Aşa că terminaţi cu lamentările şi trăiţi-vă copilăria, da? :))
cine
brontozaurel
cand
vineri, 13 august 2010 la 17:32:00 EEST
@Altu: eu m-am nascut cu gatu' scurt.

@DeMaio: pe mine ma oboseste si faptul ca respir.
cine
Vlaicu
cand
vineri, 13 august 2010 la 20:19:00 EEST
am un tricou pe care scrie "nascut obosit". Ti-l pot imprumuta daca vrei :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 14 august 2010 la 00:43:00 EEST
:))
Nu cred ca m-am nascut asa. Am devenit pe parcurs...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)