on the verge of extinction... again

biserica de ciocolata

Nu stiu ce mi-a tunat... mi-a povestit cineva o chestie si am ajuns sa ma intreb... oare copiii mici pe care ii taraie parintii dupa ei la biserica sunt atenti la ce zice taica popa? Eu tin minte ca ma holbam pe pereti. Ca nici macar nu intelegeam ce zice. Ca era un aer inchis si cald. Ca mi s-a intamplat si sa mi se faca rau de la stat in picioare nemiscata in aerul ala. Eram prin clasa a saptea cred...

Ah, da, ce mi-a povestit. Eu n-am fost acolo. Sincer, n-am mai calcat intr-o biserica de sapte ani. Cica era in biserica un tip cu un copchil si la un moment dat ala mic il trage de haina pe tac-su si ii arata un sfant imbracat in mov pictat pe perete: "uite, vacuta Milka!" Aaa... copilu' ala era chiar asa prost sau o fi fost oare un mesaj subtil de "mai stam mult aici ca mi-e o foame de vad ciocolata pe pereti?"

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)