on the verge of extinction... again

8

Calendar. Acum doi ani era 08.08.08. A picat vineri. Si la ora 8 pm (ora lor, bineinteles) au inceput Jocurile Olimpice. La ora aia aveam din nou parul curat... mi-l spalasem pentru a doua pe saptamana aia. Prima data fusese luni dimineata. Luni seara nu mai ajunsesem inapoi acasa pentru dus. Calculatorul era deschis. Tin minte si ce status aveam pe Y!M - "broken arm. fresh out of hospital. thanks a lot, assholes!"

Nu prea stiu ce mi-a venit acum, atunci nu prea m-au interesat JO. Mama a vrut sa se uite. Eu nu mai tin minte nimic dupa ce ii dadeam fullscreen sa se uite ca la televizor. La Rex m-am uitat cu ea. Ca Rex imi e simpatic oricand. Si mama voia sa ii mai traduc cate ceva.

Am inceput sa scriu chestia asta de dimineata. Si apoi am lasat-o moarta. Si mai tarziu... m-am temut ca o sa o continui trist si ca o sa ii schimb titlul in "cine vrea un bilet la Iron Maiden?" Am iesit si eu din casa. Prima mea iesire pe lumina... de luni. Au mai fost doua, dar au fost noaptea. Si in timp ce mergeam pe strada, de pe o alee laterala a venind fugind o copchila si a intrat cu viteza in mine, aproape sa ma tranteasca pe jos (mda, stiu, ar fi fost aiurea rau sa ma trezesc trantita pe jos de o copchila care nu-mi venea decat pana la burta). Mai precis, a intrat cu capul in mana mea dreapta. Timp de jumatate de ora m-am cam temut ca poate iar ii ratez pe motiv de mana dreapta rupta. Acum sunt insa aproape sigura ca totusi nu e rupt nimic. Acum pot sa o misc, sa o indoi. Si daca nu o misc deloc nu ma mai doare. Nu pot insa sa o intind complet. Si e diferenta de volum intre cele doua maini in jurul articulatiei. Daca chiar s-a stricat ceva, nu s-a stricat decat acolo, la "balama".

Nu stiu cui i-ar mai fi facut pofta de sala incidentul asta, dar eu am simtit nevoia. N-am facut nimic exagerat. Doar unul singur din aparatele pe la care am trecut era pentru brate. Nici n-am tras pana la capat fara ajutor. Ah, da, pentru ca nu puteam...

Stiu, sunt idioata. Se intampla o chestie de genul asta si nu trec pe la urgente pentru ca na, daca n-am nimic e o pierdere de timp, iar daca totusi e stricat ceva... n-am nevoie sa fiu constienta de asta inainte de concert pentru ca mi-e frica de cum as putea reactiona. In schimb ma pocneste nevoia de sport.

5 pareri

cine
dreamr
cand
luni, 9 august 2010 la 02:09:00 EEST
ce tare! si eu ma uitam la rex, dar cu tata :) noi ne uitam pe un post unde intelegeam amandoi :P

si imi place eticheta "retardati" :))
cine
brontozaurel
cand
luni, 9 august 2010 la 03:36:00 EEST
Mama nu stie limbi straine. A invatat candva franceza, dar a uitat, ma punea pe mine sa-i traduc daca ma vedea ca ma uit pe TF1. Si stie putina italiana ca ei au multe comenzi de la italieni, dar tot m-a rugat sa-i traduc chestii cand ne-am uitat la Rex - sezoanele 2-7 le am doar dublate in italiana.

Si da, sunt. Si copchila aia la fel ca si mine.
cine
dreamr
cand
luni, 9 august 2010 la 10:41:00 EEST
Simt cateodata ca sunt o atractie pentru retardati, parca as fi un magnet. Am crezut ca numai mie mi se intampla :P
cine
brontozaurel
cand
joi, 12 august 2010 la 00:31:00 EEST
Eu sunt surprinsa atunci cand altii imi spun ca lor nu li se intampla. :P
cine
dreamr
cand
joi, 12 august 2010 la 00:37:00 EEST
si eu... si pana acum n-am reusit sa inteleg asta :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)