on the verge of extinction... again

mi-e scarba

Nu doar trenurile CFR intarzie in tara asta. Sambata, 3 iulie, acceleratul Regiotrans de la Brasov la Bucuresti a intarziat 35 de minute. Eu am ajuns gafaind cu 6-7 minute inainte de ora la care ar fi trebuit sa soseasca (eram convinsa ca o sa intarzii eu), asa ca am avut de asteptat aproape trei sferturi de ora. In Gara de Nord. Adica bleah!

Se da un articol. Si un prim comentariu (screenshot pentru ca eu l-as zbura la gunoi) la articolul respectiv. Ca exemplu de "nu asa te promovezi!"

Bordurile s-au tot schimbat. S-au pictat iar trecerile de pietoni. In ultima vreme, au aparut niste pete galbene pe trotuare... cu mesaje de "traversati pe trecere, boilor!" Bineinteles ca nu scrie chiar asa, dar nu mai tin minte exact cum e mesajul. Ultimele doua chestii n-ar fi rele avand in vedere cati dobitoci traverseaza pe unde se nimereste. Doar ca... zilele astea ploua! Iar in dupa-amiaza asta am simtit de prea multe ori cum imi fuge un picior sau celalalt pe toate cele enumerate mai sus (borduri, dungi albe la treceri, dreptunghiuri galbene cu mesaje). Mi-am recapaptat de fiecare data echilibrul, n-am facut nici un buf, m-am invatat sa le evit pe cat posibil (doar ca in unele locuri alea galbene ocupa toata latimea trotuarului si intr-o parte a trotuarului am gard, in cealalta am masini parcate). Dar tot le doresc dobitocilor care au venit cu ideile repective sa-si rupa gatul alunecand pe propriile lor creatii.

Sa-mi trag palme...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)