on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: late spring jaffas

Mda, de la sfarsitul primaverii. Toate sunt incercate cu peste o luna in urma.

Tago. Mai incercasem turta dulce (link, screenshot) de la ei si mi se paruse chiar buna. Si degetele astea (link, screenshot). Care se cam faceau praf la orice atingere mai putin delicata si nu mi s-au parut cine stie ce nici la gust. Ah, si prostiile astea (link, screenshot). Care mi s-au parut groaznic de uscate.

Asa ca am zis sa incerc si draciile astea (link, screenshot). Toate cele trei sortimente: cu jeleu de portocala, de zmeura si de capsuna. 3.45 lei, 130 grame. Nu m-au incantat. Jeleul e unul generic, destul de greu de distins care e care. Aroma de portocala e cea mai evidenta, dar nu foarte. Si e mult mai subtire decat e ilustrat pe ambalaj ca ar fi. Iar baza e putin cam uscata.

Tago Jaffa CakesTago Jaffa CakesBiscoteria Orange Jaffa CakesGold Cake Jaffa Cakes

Biscoteria (marca proprie Plus). Sortimentul cu jeleu de portocala. Astea mi-au placut, nu au mai avut nici una din problemele celor de la Tago. Si acelasi lucru il pot spune si despre cele trei sortimente de la Gold Cake (tot marca proprie Plus?), cu jeleu de zmeura, de cireasa si de capsuna. Bune toate trei, in special cea cu jeleu cu aroma de cireasa. Si doar 1.95 lei pachetul de 150 grame.

3 pareri

cine
krossfire
cand
sâmbătă, 10 iulie 2010 la 11:18:00 EEST
Am avut ocazia sa mananc Jaffa Cakes facute in casa, de un amic obsedat de retete ciudate (just like me). It's a totally different experience.

Cat despre branduri proprii, cele de la MegaImage (la Jaffa Cakes ma refer) sunt foarte ok.
cine
Bogdan Epureanu
cand
sâmbătă, 10 iulie 2010 la 21:10:00 EEST
Da, depun si eu marturie pentru cele de la MegaImage. :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 10 iulie 2010 la 21:53:00 EEST
Facute in casa n-am vazut decat in poze (jaffzilla) :))

O sa ma uit si dupa cele din Mega Image. Cand o sa se deschida cel de la colt...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)