on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: lindt lindor x 4

Lindt. Lindor asortate la 200g (link, screenshot). Patru feluri: ciocolata alba, ciocolata cu lapte cu bucatele de alune, ciocolata simpla cu lapte, ciocolata neagra. In varianta de 100g, cutia cu bomboane asortate contine doar trei sortimente - lipseste cel cu alune. Bomboanele Lindor nu mi-au placut mai deloc prima data cand le-am incercat. Si nici a doua si nici a treia oara. Dar apoi le-am incercat de la rece. Si mi-au placut. Si apoi iar de la temperatura camerei si dupa ce le tinusem o vreme in mana. Si asa m-am convins. E o mare diferenta intre Lindor la temperatura camerei si Lindor de la rece. Sunt mult mai bune daca sunt tinute la frigider inainte. Mult mai bune la gust si sunt doar foarte cremoase - nu uleioase. Asta e si modul in care le-am incercat pe astea - direct de la frigider. De fapt cred ca se si vede dupa modul in care (nu) am reusit sa le tai - mai mult s-au desfacut cum au vrut ele decat cum a vrut cutitul din mana mea.

Lindt Lindor trufe asortate 200gLindt Lindor trufe asortate 200gLindt Lindor WhiteLindt Lindor White

Lindor White (link, screenshot). Trufele din ciocolata alba sunt dulci. Si cremoase. Se simt niste influente subtile de lapte si de cocos. O combinatie care reuseste sa fie placuta... ok, sincer acum, pe dracu' placuta, chiar da dependenta. Si asta o spune brontozaurelu' pentru care ciocolata alba nu prea e ciocolata, brontozaurelul care prefera un gust ceva mai intens de cacao. Nu e si cazul bomboanelor astora. Sa nu aiba nici o legatura cu ciocolata, la asta ma refer. Chiar daca sunt albe, sunt ciocolata. Alba. Pe lista de ingrediente, dupa zahar (evident primul, chiar sunt dulci de tot) avem unt de cacao. Si apoi ulei de cocos, ih, si de palmier, lapte & arome.

Lindt Lindor WhiteLindt Lindor HazelnutLindt Lindor HazelnutLindt Lindor Hazelnut

Lindor Hazelnut (link, screenshot). Trufele din ciocolata cu lapte si bucatele de alune in carapace. Ma asteptam sa simt un gust mai puternic de alune, dar n-a fost cazul. Crema interioara e identica cu cea din cele simple (ciocolata cu lapte), nu contine pasta de alune. Desigur ca mie mi-a placut asta pentru ca nu prea ma impac eu cu alunele - ma astept insa ca cei carora le plac alunele sa fie dezamagiti. Alunele sunt prezente doar prin bucatelele mici din carapacea trufelor. Si au fost singura chestie care nu mi-a placut la trufele astea - ca imi ramaneau intre dinti. Gustul nu m-a deranjat - din fericire nu e prea puternic.

Lindor Milk (link, screenshot). Trufele din ciocolata cu lapte (simple). Cremoase. Foarte cremoase. Foarte placute la gust atunci cand vin direct din frigider.

Lindt Lindor MilkLindt Lindor MilkLindt Lindor MilkLindt Lindor Extra Dark

Lindor Extra Dark (link, screenshot). Cele din ciocolata neagra cu 60% cacao. Sunt niste trufe cremoase cu un gust intens de cacao (masa de cacao este si pe primul loc pe lista de ingrediente, inainte de zahar). Intr-o vreme au fost preferatele mele. Apoi am dat peste Lindor Orange (link, screenshot), care mi s-au parut peste orice altceva Lindor - drace, de ce nu se mai gasesc din alea? In ultima vreme constat ca imi plac tot mai mult cele din ciocolata alba. Si totusi, in continuare imi plac si astea din ciocolata neagra in draci.

Lindt Lindor Extra DarkLindt Lindor Extra DarkLindt Lindor Hazelnut & Milk & Extra Dark

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)