on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: alcoholic gubor chocs

Majoritatea produselor Gubor incercate pana acum mi-au placut, asa ca n-aveam nici un motiv sa nu mai incerc si altele. Mai ales unele alcoolice.

Zibartle Pralines. Bomboane de ciocolata cu lapte cu lichior de prune salbatice fara crusta de zahar. Ciocolata cu lapte e cremoasa si are gustul acela specific Gubor. Iar lichiorul... e mult! Si rezulta o combinatie intensa. Si care place papilelor mele.

Whiskey Sahne Pralines. Bomboane de ciocolata cu lapte cu continut ridicat de cacao, umplute cu crema whiskey. Foarte bune si astea. Le prefer primelor pentru ca nu exista riscul unui dezastru in momentul in care musc din ele (interiorul nu mai este lichid asa cum e in cazul primelor). Si sunt mai "blande" decat primele, influenta alcoolica nu este asa puternica (desi este perfect sesizabila).

Russische Schokolade Pralines. Bomboane de ciocolata cu lapte cu continut ridicat de cacao, umplute cu crema de vodca si ciocolata. Astea au fost preferatele mele. Influenta alcoolica incepe sa se simta mai repede decat la cele cu whiskey si per total este mai puternica, dar nu ajunge sa fie la fel de intensa ca in cazul celor cu interior lichid. Si gustul de cacao se simte mai intens in astea. Dupa cum spuneam... preferatele mele.

Gubor Zibartle PralinesGubor Zibartle PralinesGubor Whiskey Sahne Pralines + Gubor Russische Schokolade PralinesGubor Whiskey Sahne Pralines + Gubor Russische Schokolade Pralines

Ce nu mi-a placut la ultimele doua a fost faptul ca vin imbracate intr-un staniol lipit pe margini. Nu-mi place modalitatea asta de ambalare... din pacate folosita de foarte multi producatori cu pretentii. E practic imposibil sa desfac staniolul fara sa il stric macar putin si eu detest chestia asta

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)