on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: villars

Chestii de la Villars...

Coeur de Suisse (da, tin de Villars, scrie pe spatele ambalajului). Ciocolata simpla cu lapte. Placuta la gust, destul de cremoasa si cam atat. O ciocolata cu lapte reusita, dar am incercat si mai reusite de atat.

Villars Coeur de Suisse Chocolat au LaitVillars Coeur de Suisse Chocolat au LaitVillars Coeur de Suisse Chocolat au Lait

Larmes de Liqueur (link, screenshot). Ciocolate cu lichior. Trei la numar: Larmes de Kirsch au Chocolat Noir, Larmes de Poires Williams au Chocolat au Lait & Larmes de Damassine au Chocolat Noir. Mmm, n-am ezitat cand le-am vazut, ca doar sunt mare amatoare de ciocolate cu lichior. Am ajuns acasa, le-am pozat, le-am scos din ambalaje (de mentionat: ambalaje cu pretentii)...

Villars Larmes de LiqueurVillars Larmes de LiqueurVillars Larmes de Liqueur

Mmm... ciudat, ce-i cu umflaturile alea la baza patratelelor? Am rupt prima tableta si... am avut surpriza de a vedea pe spatele tabletei ceva ce nu mai vazusem vreodata. La toate trei, nu doar la aia pe care am rupt-o prima. Poze.

Villars Larmes de LiqueurVillars Larmes de LiqueurVillars Larmes de LiqueurVillars Larmes de Liqueur

Lichior inauntru? Doar putin si doar in tableta Larmes de Damassine au Chocolat Noir. Gustul se mai simtea insa in toate trei. Nu, nu erau expirate. Nici macar nu erau aproape de data expirarii. Cumva, alcoolul a scapat din crusta de zahar si patratelele s-au prabusit inauntru. Sa fi fost oare tinute la caldura? Stiu ca, in special pe timpul verii, unii producatori de ciocolata nu trimit tablete cu alcool pe distante lungi. Cei de la Ritter-Sport mi-au spus ca e din cauza ca "the aromas dissolve too fast." Ceea ce ma face sa-mi doresc sa le mai dau o sansa tabletelor - ciocolata in sine e buna. Doar ca nu le-as mai lua din acelasi loc. Si in alte parti n-am mai gasit gama asta... desi am gasit alte ciocolate Villars.

Eh, daca nu le-am putut gasi tot pe alea cu lichior si in alte parti... am zis sa incerc ce-am putut gasi. Tablettes Dégustation Nature (link, screenshot). Chocolat au Lait. Uf, cat m-a putut enerva staniolul lipit pe margini! Si la alea cu lichior la fel... Revenind la tableta asta cu lapte - este una dintre cele mai frumoase tablete de ciocolata pe care le-am vazut vreodata - ma refer la floarea de pe fiecare patratica. Mi-a placut mai mult decat prima ciocolata cu lapte de care ziceam la inceput. Si m-a facut sa-mi doresc si mai tare sa incerc iar tabletele cu lichior... sunt aproape sigura ca problema a fost cauzata de conditiile in care au fost tinute

2 pareri

cine
dreamr
cand
luni, 19 iulie 2010 la 20:16:00 EEST
Si eu ti-am vizitat blogul azi de vreo 100 de ori :) Imi place sa citesc despre "ciocolatile" tale, dar nu e un capitol la care sa ma simt un "special one" sau "the one and only" :P
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 21 iulie 2010 la 13:20:00 EEST
:)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)