on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: miscelanea

Alandala...

Vincinni. Briose, Choco Muffin & Choco Chips Muffin (nu le-am gasit pe site in sectiunea de produse). Nu-mi place cum arata ambalajul. Ma face sa ma gandesc la niste desene animate pe care nu le-am putut suferi niciodata - Powerpuff Girls. Scoase din ambalaj, briosele arata bine. Si atat. Cu exceptia partii de deasupra... sunt uscate, in ciuda bucatelelor de ciocolata de prin ele. Si alea sunt uscate si aspre. Cate o jumatate din fiecare sortiment si ma ustura gatul. Si nici cand am vizitat iar pungile dupa cateva zile nu mi-au facut o impresie mai buna.

Vincinni Choco MuffinVincinni Choco MuffinVincinni Choco Chips MuffinVincinni Choco Chips Muffin

Nestle. Joe. Napolitane cu aroma de lamaie. In general, eu evit sa ma ating de orice biscuiti/ napolitane cu alte creme in afara de ciocolata... Nu ma pasioneaza cremele de lapte, vanilie, fructe... decat daca e vorba de portocale/ lamaie. Am mai spus-o, daca pune cineva pe ambalaj o portocala sau o lamaie (si in acelasi timp nimic altceva care sa-mi displaca total), brontozaurelu' vrea! Am venit acasa, am pozat pachetelul, l-am desfacut, l-am pozat si asa si m-am carat lasandu-l pe masa. Dupa o vreme, am trecut pe langa masa. Si m-a pocnit mirosul de lamaie. Napolitanele miros bine si arata bine. Si mi-a placut si gustul.

Nestle Joe Lemon FlavourNestle Joe Lemon FlavourTip-Top

Tip-Top. O prajitura al carei nume nu l-am retinut... mai stiu doar ca incepe cu 'D'. O prajitura compusa in principal din doua tipuri de creme chiar bune (am dat de atatea prajituri cu creme gretoase). Blatul de la baza mi s-a parut insa cam uscat. Mie. Pe porumbei nu i-a deranjat.

3 pareri

cine
Ionut
cand
sâmbătă, 17 iulie 2010 la 10:23:00 EEST
dar daca e cineva care mananca toate dulciurile pe care le postezi tu, ce glicemie ar avea si cate kg? joe nu-mi place, doar cel simplu cu ciocolata, iar briosele ... n-am mai mancat de ani de zile ... cand eram in liceu s existau niste chestii numite madlene sau cam asa ceva ... urate chestii, dar ieftine! :D
cine
Pavel
cand
sâmbătă, 17 iulie 2010 la 13:41:00 EEST
Cata ciocolata, cate prajituri areti tu pe blog ar trebui sa mi se faca o pofta de sa-mi curga toate lichidele din gura. Ui ca nu se intampla asa :P
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 17 iulie 2010 la 14:50:00 EEST
@Ionut: Eu sper ca nu e nimeni care sa manance toate astea in intregime. Eu in general mananc doar putin din fiecare. Sunt o creatura curioasa, trebuie sa incerc tot. Si asta nu se refera doar la chestii care se mananca. Se refera si la cosmetice si la diverse activitati, diverse metode de a face o chestie...

Joe - nu ma mai atinsesem de asa ceva de cativa ani buni, dar acum au aparut astea noi pe care scrie cuvantul magic "lamaie" :))

Briosele sunt o descoperire relativ recenta pentru mine asa ca tot caut sa incerc cat mai multe sortimente :)


@Pavel: :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)