on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: soft cakes

Si aici sunt chestii incercate cu mult timp in urma...

Amada. Habar n-am ce-i cu ei. Stiu doar ca sunt turci, altceva n-am gasit pe net. Luppo. Nu e un desert sofisticat, dar e mai bun decat m-as fi asteptat de la o prostioara de genul asta.

Midi PlumCake CioccolatoMidi PlumCake CioccolatoMidi PlumCake Cioccolato

Midi. Am mai incercat dracii de la ei, iar unele (semilunele cu migdale) au fost chiar foarte bune. Si mini-pandispanul asta (link, screenshot) arata tentant. Si chiar a fost foarte bun. Dar eu tot am fost putin dezamagita atunci... pentru ca imi imaginasem cai verzi pe pereti. Vazusem scris pe el "Plum" si imi imaginasem ca e cu prune si ciocolata. Si m-am cam dezumflat cand mi-am dat seama cum stau lucrurile de fapt. Plumcake, stupid!

Boone. Altii despre care n-am gasit nimic pe net. Si care n-au reusit sa ma impresioneze cu cele doua produse pe care le-am incercat - Trio Abricot si Trio Orange. Umpluturile de caise si portocale nu sunt rele, doar ca... nu prea exista. Cat a fost din ele acolo mi-a placut. Si mi-a placut si cum a patruns aroma lor in jur. In rest... nu!

Boone Trio AbricotBoone Trio AbricotBoone Trio OrangeBoone Trio Orange

De Las Heras. Am o slabiciune pentru briose, am mai spus asta. Intamplator, exact sortimentul asta, Fairy Cake Marble nu-l mai incercasem niciodata. Destul de neutre, un gem de caise incalzit pana ce a devenit aproape lichid le-a facut mult mai intersante.

Spicul. Zgloby (link, screenshot). Un fel de mini clatite cu diverse umpluturi - eu le-am incercat pe cele cu umpluturi de ciocolata si caise. Si mi-au placut, sunt pufoase si placute la gust.

Tip-Top. Mini-prajituri asortate. Pe care nu le-am gasit insa la ei pe site in sectiunea de produse de cofetarie. Primul fel de prajituri (albe) nu mi-au placut. Prea dulci si putin gretoase. Tiramisu (cele din mijloc acoperite cu cacao). Mie imi plac chestiile cu gust intens de cacao. Cred ca as fi in stare sa ling direct cacao (hmmm, adevarul e ca... nu doar cred ca as fi in stare... stiu ca sunt in stare... prntru ca am facut asta). Asa ca e clar cu ce am inceput mini-prajitura asta. Din nefericire... pudra de cacao m-a facut sa stranut. Si, per total, nici asta nu mi s-a parut cine stie ce la gust. Ultima mini-prajitura incercata a fost cea cu ciocolata deasupra. Ma asteptam ca asta sa fie preferata mea, dar n-a fost asa. Luate individual, componentele prajiturii (blatul si ciocolata) nu sunt rele deloc. Impreuna insa... ma asteptam la mai mult. Surpriza a venit de la cele doua sortimente fructate - astea doua au fost preferatele mele. Iar mie de obicei nu-mi plac prajiturile cu fructe (chiar daca imi place ciocolata cu fructe). Ce am apreciat la toate mini-prajiturile a fost blatul bine insiropat. Detest sa dau peste prajituri cu blatul uscat.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)