on the verge of extinction... again

urasc oamenii casanti

"Vai, Ana, cum poti sa spui asta?"
Pentru ca de aia am gura, sa vorbesc. Si sa spun ce gandesc. In sfarsit. Pentru ca mi se pare mereu deranjant. Pentru ca acel "cu drag" cu care imi oferiti orice nu valoreaza nimic in momentul in care nu stiti sa respectati lucrurile care conteaza cel mai mult pentru mine.

Vai, l-am facut sa planga. Vai, cum pot sa-i spun ca nu-mi place sa ma sarute cand ii miroase respiratia a ceapa. Asa bine, pentru ca nu-mi place. Vai, cum pot sa-i spun sa nu se bage, ca nu i-am cerut ajutorul si ca urasc si il urasc atunci cand considera ca trebuie sa incerce sa ma salveze. Nu vreau sa fiu salvata. Cu atat mai putin cand stiu ca o sa mi se reproseze si asta. Nu vreau sa ma port cu manusi doar pentru ca are probleme cu inima, da? Nu vreau! Imi cereti sa fiu sincera si atunci cand sunt nu va convine. Si imi reprosati ca va ranesc. Stiti ce? Alea sunt exact momentele in care vreau sa fiu chiar mai rea sa vad daca e chiar asa cum ma amenintati, moare odata, il omor?

Nu-mi pasa. Nu vreau sa-mi pese. Nu vreau sa fiu ca voi. Nu vreau mediocritatea voastra. Nu-mi pasa ce trebuie sa dau in schimb. Si nu-mi spuneti ca n-am cum sa stiu care vor fi consecintele. Stiu chestia asta. Stiu ca nu toti au norocul sa moara rapid. Dar nici eu nu sunt genul de persoana care sa lase in pace ce nu-i convine. Indiferent de consecinte.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)