on the verge of extinction... again

intrebare idioata despre capsune

Tocmai am aruncat doua cutii pline cu capsune. Moi, cu par alb. N-am mai mancat capsune de... deee... aaa... nici eu nu mai stiu. Si mi-e o pofta de mor. Anul asta ai mei mi-au tot trimis des si multe. Si aproape toate au ajuns la gunoi cu par alb. Asa ca intreb si eu ca un copil tont ce sunt: ce dracu' sa le fac sa nu se mai strice asa repede? Valabil si pentru struguri, desi la struguri nu-i asa tragica situatia...

Nu pot sa le mananc imediat ce le primesc pentru ca nu imi trimit doar fructe, imi trimit si multe alte chestii. Si din tot ce-mi trimit, fructele imi plac cel mai mult asa ca le las pe zilele urmatoare. Principiul "save the best for last". Doar ca nu apuc sa termin nici jumatate din restul chestiilor si fructelele sunt deja stricate...

7 pareri

cine
thetruthfullies
cand
marți, 1 iunie 2010 la 15:56:00 EEST
Ai putea:
Să le ții în congelator. Although they may taste kind of funny afterward. Și există posibilitatea să se înmoaie după ce se dezgheață.
Să pui niște zahăr pe ele. Dar atunci se înmoaie și sunt parcă prea dulci.
Să le transformi în înghețată. Dar pentru asta trebuie să faci mai mult decât să le speli.
cine
Lucian Ancu
cand
marți, 1 iunie 2010 la 17:19:00 EEST
-poti sa mananci lucrurile in ordinea in care se strica
-daca iti place gemul de capsuni evalueaza cate nu mananci si transforma-le in gem. La iarna o sa te bucuri cu siguranta de el ;)
- daca le tii in frigider tine-le deschis nu in pungi
cine
Ioana
cand
marți, 1 iunie 2010 la 19:55:00 EEST
- capsunile se tin in mod normal cu zaha, ai grija ca si asa se strica pentru ca fermenteaza.
-fa o lista de prioritati in fct de ce se strica - mananca alternativ, variaza din ce-ti trimit (ca inteleg ca nu exista sa-ti trimita mai putin)
-incearca sa pui zeama de lamai peste
-congeleaza-le dar nu uita de ele
-da-le de pomana, e pacat sa se strice
Ai mei au cam aceeasi problema doar ca ei au prea multi capsuni peste tot prin curte
cine
krossfire
cand
vineri, 4 iunie 2010 la 11:01:00 EEST
Si la mine e problema asta. Mi se face pofta de ele, iau prea multe si nu mai apuca o a treia zi in frigider. In geneneral le scurgeam bine de apa dupa spalare si le puneam in ceva la mica distanta una de alta dar nu suprapuse. Asta le prelungea simtitor viata (adica ocupau un spatiu monstruos, dar aia e :P)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 5 iunie 2010 la 01:21:00 EEST
- congelator: am incercat si asta, se fac terci dupa dezghet, nici macar nu pot sa le mai spal :(
- zahar... asta n-am incercat; am trait mereu cu impresia ca daca le spal si le scot coditele tin mai putin; si inainte sa fac asta logic ca nu pun zahar :-?? - ramane de incercat;
- inghetata... ultima data cand am incercat asa ceva am pictat peretii cu mixerul :">
- e deprimant sa mananc intai fructele si sa stiu ca raman la urma cu un chec sau un salam cu biscuiti sau cu clatite :(
- gem... mai bine nu; eu is aia care a facut african ibricul in care n-aveam decat apa; plus ca nici nu prea ma omor dupa tipul asta de gem; pefer oricand dulceata de visine;
- intotdeauna le tin la frigider si in ceva deschis... tot nu tin 24 de ore :| e placut totusi ca miroase frumos in frigider de la ele :)
- zeama de lamai - si asta ramane de incercat, n-am stiut de asa ceva pana acum;
- habar n-am cui :-?? hmmm, stau totusi langa un cimitir;
- insiratul in frigider suna amuzant :) oricum n-am niciodata probleme cu spatiul inauntru :-?? trei zile imi suna bine - la mine nu tin nici 24 de ore :|
cine
Anonymous
cand
marți, 8 iunie 2010 la 16:34:00 EEST
m-am trezit cam tarziu si deja ai primit o multime de sfaturi foarte bune. dar daca da, te intereseaza si parerea mea:), iat-o: ai putea sa mananci capsunile inainte de masa. stii chestia aia ca fructele (fermenteaza) se mananca inainte de felul principal de mancare, ca sa te bucuri de maximum de vitamine? poti lasa checul si salamul de biscuiti pt. desert... Si fa-le o inspectie inainte sa le pui la frigider, lasandu-le doar pe cele in stare foarte buna. O capsuna stricata isi intinde tentaculele (firele alea albe) si contamineaza si altele din jur... Numai bine, brontozaurel! (andreame@rocketmail.com)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 13 iunie 2010 la 04:02:00 EEST
Problema e ca eu nu suport alt gust dupa dulce. Daca am mancat dulciuri sau fructe mi se pare absolut gretos sa mai pun altceva in gura. Plus ca trei feluri de mancare la aceeasi masa n-am putut sa mananc niciodata, as crapa...
De inspectat le inspectez eu la inceput. Probabil ca ar mai trebui si pe parcurs, dar aia uit...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)