on the verge of extinction... again

idiots' guide to replacing people in your life

Exista asa ceva? Daca da, vreau si eu unul.

Nu e vorba de oameni cu care sa ma fi ciocnit mereu. E vorba de oameni pe care puteam sa-i sun miezul noptii si ar fi venit imediat la mine atunci cand ceva mergea prost, oameni care m-au asteptat cu orele in frig, oameni care au facut enorm pentru mine.

Poate s-au saturat de mine. Poate s-au plictisit. Poate ca, fara sa-mi spuna, au vrut mereu ceva in schimb si n-au primit. Si au renuntat la ideea de a mai incerca...

Eu... nu pot. As vrea sa pot. As vrea sa-mi fie usor. Usor sa las totul in urma. Usor sa uit. Usor sa... iert? "Passion turns to hate and you make hate worth fighting for..." Desi nici macar atat de intens nu e. As vrea sa fie vorba de ceva asa intens, dar nu e. Sunt pur si simplu trista. Si mai trista atunci cand imi dau seama ca raceala de care ma lovesc face propriile mele sentimente sa se dilueze.

As vrea sa pot sa ma opun... Curgerii timpului. Mortii.

Sau sa fiu in stare sa accept ca lucrurile stau asa si nu am ce face. Desi asa cum sunt acum, m-as detesta si mai mult daca n-as opune rezistenta... chiar si fara succes.

Farewell... "let the blue stars darken..."

When the mankind moves
Rest of the life shakes
All once green turned into stone
And flesh into dust and soil
Where the last wave broke
The shores blazed red
And place once called home
Turned into hall of dead...

3 pareri

cine
Bogdan Epureanu
cand
vineri, 25 iunie 2010 la 14:53:00 EEST
In majoritatea relatiilor interumane ne asteptam sa primim ceva in schimbul a ceea ce oferim... relatiile de prietenie absolut dezinteresanta sunt extrem de rare.
cine
dreamr
cand
vineri, 25 iunie 2010 la 23:15:00 EEST
I need this fuckin' guide, too...

Nu consider pe nimeni sa imi fie prieten cum au fost putini in viata mea. Asa cum spui tu, sa ii poti suna si sa le raspunzi chiar si la miezul noptii...

Cred ca am oferit intotdeauna mai mult decat am primit, si am ales sa nu mai continu asa. Nu mai vreau pe nimeni in jur, dar vreau...

Cand din 50 de telefoane, 49 sunt cu "vii sa imi faci calculatorul?" sau "ma duci pana la?..", devine obositor de la o vreme. Nici macar nu sunt genul care sa apeleze la ajutorul cuiva. Am invatat sa nu mai raspund la telefon oricui, de aceea am doua categorii de numere in agenda: cele ale apropiatilor si cele la care nu raspund aproape niciodata...
cine
brontozaurel
cand
luni, 28 iunie 2010 la 19:43:00 EEST
@Bogdan Epureanu: De acord. Dar as fi vrut sa mi se spuna... nu stiu, poate ca sunt incapabila sa vad ce si-ar dori cineva de la mine daca nu imi spune clar. E drept ca sunt unele lucruri pe care nu le-as face pentru nimeni, oricat de clar mi-ar cere asta.

@dreamr: Nu sunt genul care sa ceara ajutorul. Trebuie sa fiu cu adevarat disperata ca sa fac asta. De multe ori mi s-a oferit ajutorul fara sa cer. Si am acceptat in situatiile in care simteam ca lucrurile imi scapasera de sub control. Altfel am refuzat. Dar nu mi s-a cerut niciodata ceva in schimb... sau poate ca mi s-a cerut in mod tacut, dar am fost incapabila sa vad asta. Si sunt trista pentru ca acum ma lovesc de raceala acelorasi oameni care au facut enorm pentru mine fara sa imi ceara niciodata explicit ceva in schimb atunci cand vreau sa le spun despre ceva ce mi-a mers bine...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)