on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: late spring biscuits

Biscuiti. Cu ceva componente de alune chiar. Mda, nu ma dau eu in vant dupa alune, dar eram curioasa.

Primul pachet de biscuiti. Ulker. Biskrem (link, screenshot). Cu crema de alune (link, screenshot). In afara de momentele in care au aparut Duo (doar poza, gasita pe harmonymarkets.com, pentru ca sortimentul asta nu apare pe site) si Dark (link, screenshot), pentru ca atunci, curioasa cum sunt, n-am rezistat sa nu incerc si sortimentele alea, eu nu m-am mai atins de Ulker Biskrem din iulie 2004 (desi am mai incercat doua chestii asemanatoare de la alti producatori). Revenind la cei din sortimentul cu alune. Ambalajul ii diferentiaza destul de clar de alte sortimente, cred ca nici macar ametita de mine n-ar fi putut sa rateze si sa ia alt sortiment. La fel ca si pentru toate celelalte sortimente, diferenta intre sectiunea prezentata pe ambalaj la exterior si cum arata in realitate biscuitii atunci cand sunt rupti in bucatele (scuze, da' mai drept n-am reusit sa rup... poate trebuia sa folosesc un cutit, asa cum mai folosesc uneori pentru ciocolata, in special pentru bomboane, ca la tablete invinge de cele mai multe ori lenea si le rup in mana) este destul de mare. Si totusi... am vazut si mult mai rau de atat. La gust mi s-au parut in regula. Nu m-a deranjat nimic la ei, gustul de alune din crema nu e asa puternic, dar nici nu m-au incantat. Pana nu i-am pus sa faca si niste scufundari in ceai inainte sa-i mananc. Hehe, mult mai bine asa, moi si plini de aroma unui ceai Teekanne sau Twinings. Am mancat singura tot pachetul, asa ca mi-a luat peste doua saptamani sa-l termin... si asa am avut ocazia sa ii incerc cu mai multe sortimente de ceai. Cred ca cel mai mult mi-au placut in combinatie cu un ceai de portocale indulcit.

Cascina Verdesole. Cu un site care nu-mi spune mai nimic. Frollini con cacao e nocciole. Gasiti la o benzinarie. Arata prea bine punga ca sa nu-i incerc. Deloc ieftini, in jur de 9 lei, dar macar gustul a fost pe masura ambalajului. Ca si cei de la Ulker, mi-au placut chiar mai mult in ceai (de fapt... eu mai mereu prefer biscuitii asa). Ca aspect, nu sunt totusi perfecti. Pe unii din ei lipseste stratul acela alb de deasupra stelutelor. Totusi, arata mult mai bine decat majoritatea biscuitilor pe care i-am incercat anul asta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)