on the verge of extinction... again

we speed at night (my life two weeks later)

Da, are oarecum legatura cu piesa. Pe vremea aia nici nu auzisem de existenta lui. Eram mica si proasta.

Mi-am luat o materie de la Automatica semestrul asta. Nu stiu daca am mai scris asta explicit pe blog. Oficial nici macar nu am facut mutarea asta inca. Nici nu stiu daca o sa fie posibila. Am asteptat atat pentru ca... nu stiu, nu stiam cum o sa ma descurc, stiam ca nivelul la FILS e mult sub cel de la Automatica. Acum am rezultatele din timpul semestrului. Stiu ca mai e finalul care valoreaza patru puncte din nota finala, dar macar acum nu mai am emotii ca poate nu-l trec. Ma bucur mult ca am facut mutarea asta. Am invatat PHP si inca bine. Si nu mai sunt in plop nici la capitolul jQuery. Si am facut teme, chestii practice. Si mi-au venit idei. Si am in creier sa fac mai multe chestii. Na, acum sper sa nu ma dea decanul afara cand ma duc sa-i spun ca vreau sa-mi schimb o materie.

Noaptea trecuta. Nu stiu exact pe la ce ora, intre 3 si 4. Lucram la ceva. Online pe Y!M.
"Hai, ne racorim putin?"
"Cu ce?"
"Pai e foarte simplu. Hai sa dam o tura cu masina."
"In cat timp ajungi?"
"Un sfert de ora."

Imi place Bucurestiul noaptea. Si mi-a venit in minte piesa in timp ce eram in masina. And we both did the horns sign.
\m/

You've got some stairs to Heaven, you may be right.
I only know in my world I hate the light!

PS - Acum cateva ore am dat de un interviu cu Geezer Butler din prima jumatate a lunii. E lung, dar poate mai intereseaza si pe altcineva in afara de mine.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)