on the verge of extinction... again

probleme de sincronizare

Si, in cele din urma, o dau in bara la exact acelasi capitol ca si pana acum: la capitolul sincronizare. Desi stiu ca altcineva a decis. Tot simt ca eu sunt vinovata pentru ca lucrurile s-au potrivit asa... prost.

As vrea sa ma apuc sa urlu. Sa fac praf chestii pe aici. Sa iau la pumni si la picioare usile, mobila. Sa spun ca acel "we are adults and we shall behave as such" al meu nu se aplica in cazul asta. Ca vreau sa fiu imatura. Sa urlu ca nu e drept, nu se putea sa fie pe 9, pe 10, pe 11, pe 12 sau chiar pe 13. Dar nu mai pot. Nici eu nu stiu de ce. Sunt doar trista.

Nu mai pot sa ajung... N-as fi putut nici daca ar fi fost pe 14 sau pe 15 si nu pe 16. Si nu, nu vreau sa-mi vand biletul ca sa-mi recuperez aia 265 de lei.

7 pareri

cine
DeMaio
cand
marți, 11 mai 2010 la 21:31:00 EEST
Uof....
cine
Florin
cand
marți, 11 mai 2010 la 22:17:00 EEST
La AC/DC ? Cum pustie ? Adica o sa fii plecata din tara ? Ii duminica seara de la ora 21, nu ? Stiu ca n-am dreptul sa-ntreb "da di ce ??!!!", insa, ii treba locare, de timp si spatiu ? Te duci aca, trebi de gen ?
cine
brontozaurel
cand
marți, 11 mai 2010 la 23:07:00 EEST
@DeMaio: Asta e...


@Florin: Unu, sa clarific o chestie. Acum sunt acasa. In Bucuresti. Stiu ca te-ai referit la altceva, tocmai de aia spun - e o chestiune care pentru mine e deranjanta. M-am nascut in Brasov, este si va fi mereu ceva special pentru mine, dar acasa pentru mine inseamna in Bucuresti.

Am tot intrebat de la inceputul lunii cand o sa fie. Mi s-a tot spus ca nu se stie, ca nu s-a decis inca. Vinerea trecuta mi s-a spus cele doua zile la sfarsitul saptamanii viitoare. Am incercat sa grabesc lucrurile, sa le fortez mana, poate o terminam dracului luni, marti, miercuri. N-am reusit. Si se mai suprapune cu alta chestiune destul de urata care ma face sa ma intreb daca as fi rezistat fizic. Si nu, nu e de la 21. E de la 18 fara ceva, ceea ce inseamna ca ar trebui sa plec de pe la 15. Nu ma intereseaza sa-i vad de la mama dracului. Ma intereseaza sa-i vad de la gard, din fata scenei. Tot asa cum nu predau nicidata teme de care nu sunt complet satisfacuta. Chiar daca asta inseamna sa iau zero puncte si nu jumatate din punctajul maxim cat as fi luat pe o tema mediocra.
cine
Florin
cand
marți, 11 mai 2010 la 23:58:00 EEST
Brontozaurel, am inteles acum, Bucurestiul ii acasa si la Brasov ii la ai tai, sau, celalalt acasa.
Posibil sa fie altcumva treburile acum, insa daca ar fi sa aleg intre a nu merge si a munci si noaptea (fara sa stau pe net), as munci si zi si noapte, daca ar fi sa aleg intre a preda o tema la scoala si sa nu merg, n-as preda o tema la scoala, daca ar fi sa aleg intre sa nu merg si sa-i vad de la mama dracului, mai bine-i vad de la mama dracului. Pentru ca mi-s dragi. Mie imi pare ca-i ca si cum as spune ca nu ies cu un prieten drag in oras, ca n-am bani. Tu stii cel mai bine ce-i de facut, numai tu poti sa decizi daca da sau nu, insa io m-as duce, si taras m-as duce. M-as duce si la Maiden, in Ungaria, atat ca in vremea aia urmeaza sa nasca jumatatea si nu-mi permit sa o las singura in perioada aia, o sa merg si la Sonisphere, chiar daca singur, chiar daca cu altele pe cap, la restul, Manowar, Maiden, Guano Apes scl am fos in conditiile in care pe la 3-4 dimineata ma suiam in masina si ma intorceam la mine-n sat, ca de la 8 sa merg la munca. Pe omii de la AC/DC mi-am dorit sa-i vad de cand ma stiu, cred ca si tu-ti doresti foarte mult sa-i vezi, si tin minte ca ai fost foarte fericita cand ti-ai lut biletul, daca nu as ajuge acum, nu stiu daca as mai avea vreodata sansa sa ajung sa-i vad.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 01:42:00 EEST
Florin, nu cred ca intelegi. Eu nu am de ales. Nu pot impiedica participarea unei firme la un eveniment si nu eu decid pe cine in ce zile trimit. In felul asta nu voi mai putea sa ma intalnesc cu un coleg ca sa finalizez doua proiecte care trebuie predate saptamana viitoare. Asta inseamna doua examene picate, inseamna nu intru in licenta. Si nu ii voi vedea niciodata pe AC/DC live. Sunt constienta de asta. N-o sa mai existe alta ocazie.
cine
Florin
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 09:30:00 EEST
Brontozaurel, m-am referit ca inteleg ca Bucurestiul e acasa pentru tine, acum. Io ma gandeam ca poti sa nu mergi la concert doar daca nu esti in Bucuresti.
Clar ca tot ansamblul n-am cum sa-l inteleg, ca nu stiu detaliile, insa stiu ca orice ar fi legat de scoala sau alte asemenea NU ar trebui sa impuna obligatii duminica seara, oricand numai nu duminica seara. De regula, nici o firma nu sta numai intr-un om, nici un proiect de scoala nu sta numai intr-o duminica seara, iar daca in cazul tau se intampla sa fie exceptia care intareste regula ... nu mai am ce sa mai spun.
Sub nici o forma nu trebuie sa-mi desenezi mie de ce nu mergi, sunt aspecte personale si te privesc doar pe tine, am mai spus, numai tu poti sa decizi daca mergi sau nu.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 11:36:00 EEST
Pot sa nu merg la concert si daca nu sunt capabila fizic sa ajung. De exemplu, eu is intr-un alt capat al Bucurestiului si mi-e rau in ultimul hal si de-abia ma pot tine pe picioare.

Si nu e din cauza scolii!!!! Scoala e inca o chestie care o sa fie afectata urat din cauza asta.

Iar unele evenimente la care participa firmele se intind si la sfarsit de saptamana, se intind si noaptea. Tocmai aia e ideea, sa nu se suprapuna prea tare cu programul normal de lucru. Si nu e ca si cum firma ar sta intr-un singur om, pentru ca se face prin rotatie pe tot parcursul saptamanii asteia.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)