on the verge of extinction... again

o constatare si niste dorinte

Oarecum ma amuza, desi pe undeva ma si enerveaza. A venit vara. Si hainele de vara. Si a crescut exponential numarul comentariilor cretine pe care le aud pe strada.

Ca fata, am observat o chestie. Tipii incearca sa te agate pe strada cu "frumoasa mea, ce craci misto ai!" Ii ignori si incep sa urle "sugi pula, pizda proasta, ce maini de barbat si picioare strambe ai!"

Da, chestia asta reflecta o experienta recenta. Din dupa-amiaza asta. Si m-a facut sa ma gandesc serios la unele chestii. La ce as vrea sa fac pe viitor. La cum mi-as dori sa am programul. La un apartament mai mare. La un nou motiv sa vad ca dispar cainii vagabonzi din Bucuresti. Ultimele trei pentru ca am inceput sa ma gandesc ca as vrea si eu unul. Dar cu siguranta nu cat stau inca intr-o garsoniera, nu atata vreme cat nu pot sa-i dedic inca suficient timp si nu atata vreme cat exista haite de caini care sa sara la noi cand iesim la plimbare. Pentru cine nu vede legatura... eu nu cred ca tipii aia doi ar fi indraznit sa comenteze ceva in fata unui ciobanesc german de 50 de kilograme.

6 pareri

cine
Diana Coman
cand
sâmbătă, 15 mai 2010 la 13:54:00 EEST
Draga Ana, ciobanescul german poate fi de folos, dar numai daca pari macar ca ai fi gata sa-l...scapi din lesa. Altminteri javrele de care zici sunt si lasi nu numai prosti.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 15 mai 2010 la 23:54:00 EEST
@strumfita cu esarfa: M-am gandit ceva daca sa las comentariul sau nu. Mesajul e in regula, macar e "buy books" si nu "buy weed", insa asta e o modalitate de promovare pe care eu nu o agreez. A promova ceva printr-un post pe blog este in regula, a folosi o pagina de contact (care exista pe blogul asta si nu e greu de gasit) pentru a ruga pe altcineva sa promoveze aceeasi chestie e in regula. A lasa comentarii de genul asta pe bloguri pe care exista pagina de contact sau ceva similar nu e in regula. Se incadreaza la spam. Deci comentariul nu ramane.


@Diana: Cat se poate de corect.
cine
Moroi
cand
duminică, 16 mai 2010 la 16:02:00 EEST
Clasic neapărat o "pizdă" vine cu "proastă" în dotare. Răgetul incompetenței și a lipsei de tostesteron este exprimat perfect de "pizdă proastă"... Mda...numai romantici în țara asta.
cine
brontozaurel
cand
luni, 17 mai 2010 la 15:43:00 EEST
Pai na, din moment ce nu vrea sa treaca pe lista fututelor de el, perfectul, inseamna ca pizda respectiva e proasta...
cine
Ionut
cand
sâmbătă, 29 mai 2010 la 09:22:00 EEST
hahaha, maini de barbat!? :))) asta n-am mai auzit-o! :D

o fata cu care am iesit acum ceva timp avea un husky din ala mare mare si blanos si care are coada covrig, dar cu toate astea se gaseau curajosi care sa se dea la ea ... eu am fost unul! :D
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 5 iunie 2010 la 01:34:00 EEST
Sunt superbi aia :D Cand lucram la Luxten, ma intalneam in fiecare dimineata cu o dama iesita la plimbare cu un husky din ala. Cel mai ingrijit caine pe care l-am vazut in viata mea (tot respectu' pentru dama, se cunostea pe el ca ii dedica mult timp zilnic). Si dama tare mandra de el, ca e campion, ca a castigat nu stiu ce concursuri. Pe merit, zic eu. Ala da caine! Cel mai frumos husky pe care l-am vazut in viata mea.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)