on the verge of extinction... again

anti... ceva (ocazii speciale, cred)

Brontozaurelu' a avut ceva drum printr-o banca azi ieri. Si i-au picat ochii pe o chestie despre care ar fi vrut ceva mai multe detalii, ca tot se gandeste sa se bage pana la sfarsitul lunii in ceva legat de una din pasiunile sale (numai sa aiba dracului timp!), iar chestia respectiva i-ar fi utila in acest context. Asa ca brontozaurelu' a ajuns acasa si a cautat mai multe informatii pe net. Si s-a enervat. Din cauza reclamelor... enervante! Grrr! Pragul meu de toleranta la asa ceva devine din ce in ce mai scazut. Ma refer la reclamele prost plasate, care imi sunt bagate cu forta sub bot.

Una din reclamele astea care mi s-a bagat sub bot era ceva cu obtinerea unui corp perfect pentru vara. Mdeh, doar asta conteaza. Afisatul in costumul de baie. Cu scopul de? Aaa... dracu' stie.

Nu ma intereseaza ce solutii ofereau aia. Insa m-a deranjat mesajul. Un fel de nu iti place cum arati, nu vrei sa te ia vara nepregatita, bla, bla. Stop! Ce dracu' legatura are vara cu "nu iti place ce vezi in fata oglinzii"? Daca nu iti place, nu iti place doar vara, nu iti place doar atunci cand esti in costum de baie pe plaja? Sau e un fel de nu iti place niciodata, da' atata timp cat nu vad si altii ce tie nu-ti place ce dracu' mai conteaza? Iarna e ca si cum stai in pestera unde nu te vad altii? Stop! Da, stop din nou. Cu ce seamana asta? Hmmm, cu ceva ce am avut ocazia sa vad des la faculta. Prosti, da' atata timp cat gasesc pe altii sa-i care in spate si sa faca in asa fel incat sa nu para asa prosti, totul e in regula. Ce conteaza cum stau de fapt lucrurile? Ah, si cu aia cu aranjatul casei special pentru musafiri. Sa nu vada musafirii chilotii aruncati pe unde s-a nimerit. Mdeh, eu n-o sa-mi strang choltii din fotoliu pentru altii, din partea mea pot sa-i si ia sa-i adulmece. Nu de alta, da' eu am obiceiul de a-i trimite la spalat cand e cazul si nu la doua saptamani dupa. Ceea ce-i face pe cei din fotoliu sa se incadreze la chestii pe care presupun ca o sa am chef sa le port in cateva ore.

Hmmm... nu stiu. Probabil ca altii au alte prioritati, nu concep sa piarda un sfert pana la o treime dintr-o zi ingrijindu-se de propria persoana si de mediul in care traiesc. Poate ca eu sunt cea defecta pentru ca fac asta, pentru ca nu pot sa ies din casa neingrijita si nu pot sa ma bag in pat neingrijita. Insa, din cate am observat din ce am mai citit pe bloguri, nu sunt singura care se plange ca foarte multi oameni put (desi am dat si de o multime de comentarii ale unora care apara imputiciunea si nu la misto). Aaa... ce legatura are spalatul cu aratatul bine in costum de baie? Dupa mine, are o foarte mare legatura. E vorba de una si aceeasi problema, a delasarii. Sau, dupa cum spuneam, poate sunt eu defecta si nu e o problema, e de fapt normalitatea.

Poate ca nu am dreptate, dar nu-mi pasa. In primul rand, se cheama apa. Da, stiu ca e scumpa. Apoi se cheama sampon. Si gel de dus. La capitolul sampon, eu am ramas fixata pe chestiile de la Gliss. La capitolul geluri de dus am tot experimentat insa in draci. Am preferat de fiecare data variantele cu arome delicioase (fructe, ciocolata). Senteurs Provencales, Kappus, Dove GoFresh, Yves Rocher cu gamele Jardins du Monde, Plaisirs Nature si gelurile de dus cu arome speciale de Craciun, Sodalco Fresh&Clean, Freeman, Bottega Verde, Florame, Avon Naturals, Cottage, The Body Shop, Fruttini, Carlsbad, Body Basics. Apoi se cheama gel intim. Eu am folosit pana acum doar chestii de la Nivea. Apoi se cheama gel cu particule abrazive pentru calcaie. Trebuie sa marturisesc insa ca eu nu-l folosesc pentru calcaie. Pentru ca... n-au nevoie calcaiele mele de asa ceva. In schimb, mie mi se intareste pielea in jurul unghiilor. Pentru ca am prostul obicei sa le tai des si al dracului de scurt. Si il folosesc pentru pielea din jurul unghiilor. Si pentru pielea de pe exteriorul degetelor mari si mici, din zonele unde sunt chinuite de incaltari. Am folosit initial unul de la Scholl, apoi am trecut la unul cu arome florale de la Yves Rocher, apoi pe unele cu arome de zahar brun si visine de la Avon.

Mai departe. Dupa dus, fie ca e cel dinainte de a pleca de acasa, fie ca e cel dinainte de a ma baga in pat. Crema pentru pielitele din jurul unghiilor de la picioare. Am folosit o tona de prostii ieftine, nici nu le mai stiu numele. Apoi am trecut pe chestii de la Scholl, apoi la o crema cu aroma de ciocolata dela Jeunesse, apoi la creme cu arome delicioase de la Avon.

Mai departe. Alte zone in care pielea mea are probleme. In jurul unui grup de alunite de pe spate pe care reusesc sa le agat/ zgarii des cu hainele si pe coatele nenorocite de atata stat pe ele in fata laptopului. Inainte foloseam o crema si o lotiune Dove Supreme Silk, acum am trecut la Fruttini. Fruttini rocks!

Parul. O protectie de la Gliss si un deodorant tot de la Gliss. Inainte de a iesi afara, fixativ (daca ies cu parul liber). Si la capitolul fixativ am folosit toate prostiile. Pana cand am trecut la Nivea si apoi la Freeman cu arome fructate. Acum am mai multe tipuri, aleg pe care sa il folosesc in functie de vremea de afara.

Gura. Aici tot alternez pastele de dinti, ca asa m-a invatat mama. Fata. Lotiune pentru curatare. Una pe fata uda, cu particule pentru exfoliere, dupa care ma clatesc. La capitolul asta folosesc de 6 ani Nivea. Apoi una pe fata uscata cu ajutorul unor discuri din alea pentru demachiat (sau cum s-or fi numind... eu nu prea stiu, ca machiaj nu prea practic). Aici foloseam inainte Nivea, acum am trecut pe Garnier... si cred ca vreau sa mai incerc si altceva.

Pielea trebuie sa si miroasa frumos. Nu conteaza ca ies din casa sau ma bag in pat. Stau si ma gandesc cum ma simt in momentul ala, de ce am chef. Nu stiu de parfumuri scumpe, de marci pretentioase. Am dat de doua ori peste 50 de lei pe doua parfumuri. Si exact alea doua parfumuri au fost singurele pe care le-am folosit vreodata din cauza carora mi-au iesit bubite pe piele. Si da, sunt absolut sigura ca a fost din cauza parfumurilor. M-am folosit de patru ori ca si cobai ca sa ma asigur. De fiecare data mi-au iesit bubite de genul ala pe portiunea de piele pe care facusem experimentul. Revenind. Prefer chestiile fructate la capitolul asta. Parfumurile din gama Plaisirs Nature de la Yves Rocher, deodorante de la Fruttini, The Body Shop, Avon Naturals. Ah... acum imi dau seama. Mai exista si un al treilea parfum pe care am dat peste 50 de lei. Hoggar, de la Yves Rocher. Parfum barbatesc. Cu aroma de cedru. In functie de dispozitie, aleg a ce o sa miros.

Hainele. La fel ca si inainte. Nu conteaza daca ies din casa sau ma bag in pat. Conteazacum ma simt, de ce am chef. In functie de asta le aleg. Bineinteles ca n-o sa port anumite chestii in pat (geaca de blugi, costum de schi). Ideea era ca n-o sa ma imbrac intr-un sac sau in haine rupte doar pentru ca pur si simplu ma bag in pat si nu ma vede nimeni. Chestia asta... hmmm, nu ma vede nimeni? Pai ma vad eu. Eu sunt nimeni? In momentul asta port ceas la mana. Chiar daca e trecut de miezul noptii si sunt in pat la laptop. Pentru ca pur si simplu asa simt eu ca am chef sa port ceas. De cateva zile il port si in timp ce dorm. Uneori am chef de Tweety. Am pantaloni de sport si tricouri cu Tweety. Am si lenjerie de pat cu Tweety. Si lenjerie intima cu Tweety. Pai nu merg bine impreuna? Nu am haine pentru ocazii speciale. Am doar haine pentru diferite dispozitii. Si uneori pentru diferite constrangeri. Pentru ca se intampla destul de des sa fiu neatenta si sa ma zgarii, sa ma aleg cu vanatai. Si poate fi tortura sa te tot frece un tiv pe o zgarietura relativ proaspata. Patita recent cu o fusta cu talie inalta si o rana la baza uneia din alunitele de pe spate. Credeam ca rana aia e deja la trecut. Cand m-am intors acasa, am constatat ca imi daduse iar sangele. Nu mai fac! Au urmat 6 zile de pantaloni cu talie joasa.

Mai departe. Mediul. Asta e valabil oricand, nu doar dupa dus. In toamna trecuta puneam niste poze cu castronase si lingurite cu Tom si Jerry. Am si cana cu Tom si Jerry. Si farfurie. Si cu Tweety. Si pahare cu Tweety. Si cu Bugs Bunny, Daffy, Taz, Sylvester, Porky. Si farfurii cu Mikey Mouse, Goofy, Donald, Pluto, Minnie. Si le folosesc. Eu. Nu le tin doar pentru musafiri. Aceeasi chestie e valabila si pentru aparatele care imi parfumeaza casa. Functioneaza in permanenta, pentru mine, nu doar atunci cand imi trece cineva pragul.

Inca un aspect. Asta. Acasa, in fiecare seara. Imi plac cele de la inceput. Plus altele pentru flexibilitate. Cel putin jumatate de ora. Se poate ajunge si la trei ore in serile frumoase in care n-am altceva de facut. Da, stiu, patru ore cu ingrijitul pielii, trei ore cu exercitii... nici nu-i de mirare ca eu n-am niciodata timp de nimic... de iesit din casa, de facut aia, aialalta...

Ah, si concluzia... la dracu' cu ocaziile speciale, la dracu' cu oamenii speciali! Stiu, sunt o idioata care nu-si cunoaste interesul...

7 pareri

cine
Serginho
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 20:14:00 EEST
Cate creme folosesti tu... ma rog tu esti fata, inteleg... nu zic ca baietii nu ar trebuii si ei sa se ingrijeasca la fel, dar eu dupa dush ma dau numai cu o crema pentru corp si fata, altele numai folosesc...
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 22:40:00 EEST
Pai... :-?? unde ai citit ca as folosi multe creme? Nu folosesc decat pentru pielea din jurul unghiilor. Si atat. Nu mai folosesc crema pentru nimic altceva. Chestia aia de la Fruttini cu care ma dau pe coate si in jurul alunitelor de pe spate nu e crema. E o lotiune, o chestie aproape lichida.

Restul sunt doar produse pentru curatare. Si parfumare. Si pentru incleiat parul sa stea la locul lui si sa nu-l rearanjeze vantul.
cine
Serginho
cand
joi, 13 mai 2010 la 17:43:00 EEST
Nu m-am exprimat bine... cate "chesti" de ingrijire si curatare folosesti :))
cine
brontozaurel
cand
joi, 13 mai 2010 la 20:23:00 EEST
Ah, ce-ti fac! Intai "ar trebuii" apoi "chesti"...

Revenind la cosmetice... stiu ca folosesc multe :P
cine
Adrian
cand
vineri, 14 mai 2010 la 08:34:00 EEST
Sunt multe, dar macar ai justificari pentru fiecare :)

Eu folosesc mai putine (mult mai putine :P), dar tot ce e necesar si nimic mai putin. Cred ca am atins un echilibru... (chestia asta cu echilibrul suna ciudat cand ma gandesc la ea)

Cat despre oameni si ocazii speciale, fuck'em. E al n-lea caz de ipocrize. M-am obisnuit.
cine
Adrian
cand
vineri, 14 mai 2010 la 08:41:00 EEST
* ipocrizie (tastatura idioata)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 14 mai 2010 la 22:53:00 EEST
si eu imi spun ca m-am obisnuit cu ipocrizia si tot reuseste mereu sa ma surprinda

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)