on the verge of extinction... again

there's always a first time for everything... or maybe not

6 Aprilie 2010. O zi potrivita pentru o leapsa.

  • Prima zi de scoala: O presiune enorma. Presiunea aia care cred ca exista pentru orice copil din orice familie in care studiile universitare sunt privite ca fiind ceva normal. Frica sa nu dezamagesc. Mi-era groaza de ideea ca toata lumea se asteapta la prea mult de la mine si ca n-o sa fac fata. Tin minte ca ma gandeam la asta inainte sa plec spre scoala, in timp ce scufundam biscuiti in cana de ceai.
  • Prima caseta audio: Asta a fost mult mai tarziu. In liceu. Modern Talking. Year of the Dragon.
  • Primul sarut: Cu un prost, la inca un chef la care am venit singura dar n-am mai plecat la fel. Nu e ceva de care sa-mi amintesc cu placere.
  • Primul iubit: Tot clasa a XI-a. La balul majoratului organizat de clasa noastra pentru cei mai mari cu un an. Exact acum 9 ani. Si asta cred ca explica de ce am ales sa fac leapsa azi.
  • Primul vis erotic: Cred ca a fost mai degraba ceva vis cu ochii deschisi prin clasa a saptea, imaginandu-ma pe mine in rolul unui personaj (feminin, bineinteles) dintr-o carte pe care o citea mama (si eu, dar pe furis). A fost apoi soc la o ora de "educatie tehnologica" atunci cand o colega venise cu aceeasi carte si nu stiu ce mi-a tunat sa-i spun ca o citisem si eu. Au ramas toate fetele cu gura cascata. Cum, eu, copilul cuminte?
  • Prima mare dragoste: Nu pot spune ca as crede in dragoste. Mi se pare un cuvant mare care e folosit mult prea des. Cred insa in atractie fizica nebuna si cred in atasament puternic. A doua chestie am crezut ca o simt de doua ori, prima data cu primul prieten. Atractie fizica salbatica si nebuna... prima si singura data acum aproape doi ani... si se pare ca nu s-a terminat inca.
  • Prima partida de amor: Spontana, pe scari (scarile aveau sa devina locul numarul 1 pentru asa ceva pentru mine).
  • Prima ocazie de a fi mama: Bine ca nu...
  • Prima betie: Extrem de minora si de fara buletin, sub ochii parintilor. Ceea ce, da, inseamna ca probabil nu eram foarte ametita, dar mai beata de atat n-am. Cand am juns la varste de doua cifre am renuntat la a bea mai mult de un pahar pe noapte (cu orice fel de bautura alcoolica nediluata... ca daca imi fac de trei-patru ori intr-o noapte ciocolata calda cu cativa ml de coniac sau rom pe cana presupun ca nu se pune).
  • Primul contact cu microfonul: Cu unul adevarat? N-am. Doar prosteli de prin clasa intai cu o carioca pe post de microfon. "Suntem de la Foamea - Cand v-a fost ultima data foame?"
  • Prima adevarata deceptie în dragoste: Nu stiu... serios.
  • Primul contact cu microfonul unui radio:
  • Prima emisiune la radio: La astea doua pot sa raspund grupat. M-am auzit o singura data la radio, cand am sunat sa cer un Janie's Got a Gun si am primit un Amazing.
  • Prima partida de amor într-un studio de radio: Aaa... nu. Desi am alte locuri despre care stiu ca mai circula astfel de povesti.
  • Primul contact cu lumea de dincolo: Nu. Am tras cateva sperieturi, ca atunci cand m-am trezit ca ma bufnise sangele pe nas si pe gura sau cand ma durea pieptul si nu mai puteam sa respir si atat.
  • Prima aparitie în presa scrisa: Clasa a noua, dupa olimpiadele nationale. Si acum mai pastrez articolele respective (le-am decupat, am zis ca n-are rost sa tin ziarele cu totul).
  • Prima aparitie tv: Aaa... nu.
  • Dragostea adevarata: Dorinta de a fi tot ce mi s-a reprosat ca nu sunt.

Leapsa se duce la cine vrea sa o preia.

9 pareri

cine
Neamtu'
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 12:08:00 EEST
Evident ca am ramas fixat pe povestea cu scarile :)) La ce te asteptai de la un barbat? Serios??
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 13:24:00 EEST
Exact la ce a facut... adica sa bage o mana intre vertebrele mele si trepte
cine
Lucian Ancu
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 15:08:00 EEST
Am ras una buna. Mi-a placut treaba cu scarile ... chiar se potriveste acolo zisa cu luati-va o camera, pat, etc :))

Si la treaba cu primul iubit m-am prapadit de ras!
cine
Camil
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 20:24:00 EEST
damn, cam incomode scările alea. dar poate tocmai asta e partea frumoasă :)
și nu e nevoie de vertebre întinse pe scări. dar pentru prima partidă...se acceptă :P
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 22:27:00 EEST
@Lucian: Si nici n-am mentionat ca la prima intalnire am fost fugariti de o vaca in Schei iar eu eram pe tocuri :)


@Camil: N-a contat cat de comode sau incomode erau.
cine
Camil
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 22:46:00 EEST
evident :). după cum am spus, asta e partea frumoasă
cine
brontozaurel
cand
joi, 8 aprilie 2010 la 05:16:00 EEST
:)
cine
Lucian Ancu
cand
joi, 8 aprilie 2010 la 17:41:00 EEST
pai te rog spune toate povestile. Daca e sa radem atunci sa radem cum trebuie ;)
cine
brontozaurel
cand
joi, 8 aprilie 2010 la 17:47:00 EEST
eh, nu-s chiar asa multe de povestit. dar o sa rad mereu amintindu-mi cum fugeam pe straduta aia cu vaca dupa noi :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)