on the verge of extinction... again

sunt oficial dusa

Tocmai am facut 24 de ore de lucrat la o tema. Aproape non-stop. Cu doua pauze scurte de dezmortit picioare intepenite si de mers la baie. Plus o a treia de cautat pe net o ciocolata pe care am vazut-o pentru prima data duminica asta la noi in magazine si despre care nu stiam nimic (o s-o incerc saptamana asta daca primesc bonurile de masa). Si nimic altceva. In fine, in afara de scarpinat in cap si de schimbat diverse pozitii in fata laptopului.

N-am mai facut niciodata asta pana acum. Am mai avut perioade in care lucram enorm. Dar niciodata nu mi-am mai dorit ceva cu atata disperare. Niciodata n-am zapacit in halul asta lumea cu ce am mai facut la o materie. E destul de ciudat. Ma bucur ca exista ceva care sa ma pasioneze, ceva care sa simt ca merge. Prefer oricand zile de genul asta in locul celor in care nu faceam nimic altceva decat sa zac in pat cu patura trasa peste ochi. Pe de alta parte... pe undeva nu imi place ca stiu ca am muncit enorm la materia asta. Mi-ar placea sa fac lucrurile la fel de bine, cu mai putin efort, intr-un mod natural si mai eficient. Pentru ca asa... doar se accentueaza sentimentul ala cum ca unele lucruri nu sunt de nasul meu, ca ma mentin la un nivel de plutire doar pentru ca muncesc enorm... dar oricat as munci, nu ma voi ridica niciodata la nivelul unora care au asta in sange. Si asta doare...

4 pareri

cine
Neamtu'
cand
miercuri, 28 aprilie 2010 la 12:19:00 EEST
Inchide laptopul. Deschide geamul. E frumos, esoare si canta pasarelele. Aeriseste-te si gata. E atat de simplu. SI mai intra pe mess, la discutii cu alte persoane :P
cine
Camil
cand
miercuri, 28 aprilie 2010 la 19:16:00 EEST
cât timp te simți bine și-ți place ceea ce faci, e ok :). go for it ;)
cine
Nashu_mare
cand
miercuri, 28 aprilie 2010 la 21:59:00 EEST
Facultate? Aia (oricare) din Politehnica? Ptiu-ptiu!
cine
brontozaurel
cand
joi, 29 aprilie 2010 la 12:57:00 EEST
@Neamtu': Poate ca e simplu, dar nu e solutie. Iar momentan n-ar face decat sa inrautateasca situatia.


@Camil: Da, dar nu vreau nici sa fiu mediocra. Nu vreau sa ma mint singura ca m-as descurca exceptional.


@Nashu_mare: Da, automatica. Eu sunt tot la FILS, dar mi-am schimbat un curs cu unul de acolo. Pentru ca e chiar fain cursu'.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)