on the verge of extinction... again

lovin' an elevator

Which one? Mine!

Bine, stiu, nu e al meu, e al blocului meu in care stau.

In seara asta, pe la ora 8 si ceva. Ceai Teekanne? Am! Pliculete cu zahar? Am! Altceva pe langa? Stafide? Uh, stafide cu ceai? Nu se pune. Deci altceva n-am. Asa ca hai sa ies dupa niste biscuiti. Si sa speram ca nu se mai iau de mine animale pe n picioare, unde n apartine multimii {0, 1, 2, 3, 4}. Desi de situatia in care n=1 n-am avut parte pana acum. Am avut parte insa de toate celelalte patru.

Ihh, sa-mi fie rusine! Aseara a plouat. Si mie nu stiu ce mi-a tunat sa ies prin ploaie. Adica stiu, vroiam sa-mi iau inca o gramajoara de dantela (fix modelul asta) de la Accessorize. Si inca doua perechi de strampi de la Gatta (modelul asta si asta). Ma rog, ideea e ca nu stiu ce mi-a tunat sa ies chiar in momentul ala, as fi putut sa nu fiu lenesa la sfarsitul saptamanii trecute sau luni sau as fi putut sa astept pana azi. O sa povestesc si despre cum m-a enervat o tipa in momentul in care imi cautam la raft niste strampi care sa indeplineasca trei conditii: unu, sa fie unul din modelele de mai sus; doi, sa fie marimea mea (3 sau M, ca altfel ii pierd de pe mine - 2 sunt prea scurti si 4 sunt prea largi); si trei, sa fie intr-un ambalaj intreg. Dar asta maine. Sau poimaine. Sau saptamana viitoare. Revenind. Aseara a plouat. Si eu am iesit prin oras dupa chestiile mentionate mai sus, plus un pahar cu Tom si Jerry pe care nu l-am mai gasit. Si... bineinteles ca mi-am stropit adidasii. Adidasii mei preferati, aia negri din piele fina si dungi lac. Aia cu care merg la concerte. Si cu care am fost de vreo doua-trei ori si la kineto. Si nu i-am mai curatat. Si bineinteles ca aia cu "what you don't clean on Tuesday is going to be dirty on Wednesday" e mereu adevarata.

Trec peste. Ma incalt, apas pe buton sa chem liftul si intre timp incui usa (usa mea e chiar langa usa liftului). O, la dracu', se pare ca a chemat cineva de la un etaj de mai sus liftul cu o fractiune de secunda inaintea mea. Pentru ca liftul trece de etajul meu si continua sa mearga in sus. Pana cand se opreste. Si astept in fata liftului. Dar nu se urca nimeni in el. Na, daca se misca asa incet... chem eu iar liftul. Vine liftul, ma urc in el, apas pe butonul P (parter) si... liftul o ia in sus!!! Se opreste dupa cateva etaje. Deschid usa, ma uit... Nu-mi dau seama la ce etaj am ajuns, inchid iar usa, apas iar butonul P, liftul o ia de data asta in jos. Stai putin, cat de in jos? Ca parca tot coboara si tot coboara... Se opreste. Deschid usa. Hmmm, asta seamana cu etajul doi. Mai incercam inca o data. Inchid iar usa, apas iar butonul P, liftul o ia in sus. Pana la mine, la trei. Deja e dubios. Inca o data. Hehe, de data asta nu mai greseste, o ia in jos. Dar doar pana la etajul doi. Hmmm, daca ii mai dau o sansa, oare o ia din nou in sus? Apas iar pe butonul P si liftul o ia in... jos. Hmmm. Pana la parter chiar.

Mai departe... nimic interesant. Nu se ia nimeni de mine, imi gasesc biscuitii copilariei mele (link, poza), imi innegresc iar ibricul cu apa pentru ceai, inghet cu geamurile deschise ca sa scot mirosul din bucatarie... nimic deosebit.

Ma-ntreb acum... oare maine dimineata, cand plec la ore, la fel o sa ma plimbe?

PS - Pun very much intended. Love in an Elevator.

2 pareri

cine
InBonobo.com
cand
joi, 22 aprilie 2010 la 01:02:00 EEST
ha! crezusem c-ai mancat un spatiu.. :)
ai muncit ceva la interlinking..
cine
brontozaurel
cand
joi, 22 aprilie 2010 la 01:29:00 EEST
hihi, pai asa si trebuia sa sune ;))
si tu muncesti ceva la interlinking de obicei :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)